Miks mulle tulee näin myöhään vimma lähteä lenkille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Voihan hittolainen, jo toka kerta tällä viikolla. Ekalla kerralla lähdinkin hullun lailla riehumaan kävelysauvojeni kanssa :D.

Nyt olen vielä just äsken syönyt sangen tuhdin iltapalan (tehtiin pitsaa :ashamed: ). Pakko kai antaa hetken laskeutua ja sitten antaa himolle periksi ja vetää lenkkarit jalkaan.

Mutta miksei vois haluta lenkille vähän normaalimpaan aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
mä lenkkeilisin aina mieluiten tähän aikaan illasta, on jo viileää ja kuitenkin valoisaa vielä :)

Tuntuu vaan jotenkin ihan älyttömältä lähteä näin myöhään huhkimaan :D. Toisaalta aika mukavaakin kun on hiljaista ja rauhallista. Viime kerralla näin yhden elävän otuksen ja sekin oli mun huhkimista tiiviisti tuijottava peura :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Hellga harmaana:
Mulla sama!Nyt telis mieli lähtee vetäseen kunnon lenkki,mut viisaampi ois painua pehkuihin,ku tietää että aamulla on herätys kello 6.

Joo, sun ei kyllä kannata. Tai ainakin mua lenkki piristää aina niin että ei ole toivoakaan saada pitkään aikaan unen päästä kiinni. Mulla on vasta kasilta herätys ja siitä parin tunnin päästä nukutaan jo ekat päiväunet kuopuksen kanssa. Että siis mä voin mennä lenkille ja sun täytyy mennä nukkumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla on sama "paha tapa". Myöhäisimmälle lenkilleni on lähtenyt puolenyön jälkeen. Nyt on lenkillä mies, minä kävin jo aamulla.

Mulla on niin vilkas mielikuvitus etten uskaltais puolenyön jälkeen mennä. Viimeksikin kurkin koko ajan selkäni taakse mahdollisia murhamiehiä etsien :D. Että ainakin mulle hiljaisuus ja rauha ei ole pelkästään hyvä asia, kun tosiaan tuo ajatus laukkaa aika usein ihan liian lujaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minulla on sama "paha tapa". Myöhäisimmälle lenkilleni on lähtenyt puolenyön jälkeen. Nyt on lenkillä mies, minä kävin jo aamulla.

Mulla on niin vilkas mielikuvitus etten uskaltais puolenyön jälkeen mennä. Viimeksikin kurkin koko ajan selkäni taakse mahdollisia murhamiehiä etsien :D. Että ainakin mulle hiljaisuus ja rauha ei ole pelkästään hyvä asia, kun tosiaan tuo ajatus laukkaa aika usein ihan liian lujaa...

Pimeään metsään en kyllä minäkään tuohon aikaan yksin lähde, mutta onneksi valaistut kävelytiet on keksitty.

Yhteistyössä