miks mulle kävi näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aa

Vieras
Mulla on nyt niin vaikeaa ja en todellakaan tiedä mitä tekisin..
Ja tämä johtuu vaan ja ainoastaan yhdestä henkilöstä joka jätti minut ..En pääse yli siitä koskaa ja mulla on niin hirveä olla ja oon itkeny monta päiväää.
Ja huomenna alkaa koulu ja kaikki kaatuu vaan mun niskaan ja tuntuu ettei millään ole väliä.(helpottais edes vähän jos oltais ees kavereita,mut ei olla ees sitä......Auttakaa mua!
(ja anteeks oli oikeasti pakko kirjottaa jonnekki

ja sit kokoajan ajattelen samaa ,että voisinpa mennä ajassa taaksepäin ja tehä erinlailla asiat ja ahistun ku ajattelen tuota,koska tuntuu että kaikki oli mun vika.

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
ja sit kokoajan ajattelen samaa ,että voisinpa mennä ajassa taaksepäin ja tehä erinlailla asiat ja ahistun ku ajattelen tuota,koska tuntuu että kaikki oli mun vika.

Sama juttu, täysin... :hug: Koitan vaan mahollisimman paljon YRITTÄÄ olla ajattelematta koko asiaa, vaan se on ihan noidankehä koko juttu. Kaiken lisäksi näen tätä tyyppiä pakosta lähes päivittäin. Ei helpota sit yhtään....

Alkuperäinen kirjoittaja Nelliina:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
En jaksa oikeasti enää ..en tiiä mitä tekisin..Miks se yhtäkkiä alko vihaamaan mua

Ei välttämättä vihaa, mutta jos on itsekin sekaisin eikä tiedä mitä ajattelis?

No vihaa se ... tässä pari päivää sitten aloin puhumaan hänelle ,niin käski mun olla hiljaa ja lähti tiehensä :(