Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)
Mites noita yksityisviestejä pääsee poistamaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Venus:Juu juu. No mä ajattelin et mulla ei edes ole sellasta.![]()
Ja kertokaas samalla et mistä tietää et on saanut yksityisviestiä? Ennen se tuli ainakin näkyviin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)
Ihan sieltä yksityisviesteistä, minä ainakin just aamusella tyhjentelin lootan.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)
Mä en ole 2 päivään päässyt niitä poistamaan. Kone vaan herjaa että sivua 404 ei ole palvelimella :kieh: Lisäksi mulla on kuulemma loota täys, vaikka itselle näyttä että ois vaan puolillaan![]()
Lisäksi mä en tiedä mistä ne yksityisviestit löytyy muuten kun kerhon kautta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)
Mä en ole 2 päivään päässyt niitä poistamaan. Kone vaan herjaa että sivua 404 ei ole palvelimella :kieh: Lisäksi mulla on kuulemma loota täys, vaikka itselle näyttä että ois vaan puolillaan![]()
Lisäksi mä en tiedä mistä ne yksityisviestit löytyy muuten kun kerhon kautta :ashamed:
Tuolla yläreunassa lukee 'yksityisviestit' klikkaamalla sitä pääsee suoraan omiin y-viesteihin. Jos et saa niitä poisteltua, niin ota yhteyttä ylläpitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Venus:Juu juu. No mä ajattelin et mulla ei edes ole sellasta.![]()
Ja kertokaas samalla et mistä tietää et on saanut yksityisviestiä? Ennen se tuli ainakin näkyviin.
Se lukee etusivulla, niinkuin ennen, voit tuosta ylhäältä klikkaamalla mennä suoraan omiin y-viesteihisi, mutta sinun pitää olla kirjautunut etusivulta muuten se herjaa että et ole kirjautunut.