Miks mulla ei näy tuota kirjekuorta nimen alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Venus:
Juu juu. No mä ajattelin et mulla ei edes ole sellasta. :D
Ja kertokaas samalla et mistä tietää et on saanut yksityisviestiä? Ennen se tuli ainakin näkyviin.

Se lukee etusivulla, niinkuin ennen, voit tuosta ylhäältä klikkaamalla mennä suoraan omiin y-viesteihisi, mutta sinun pitää olla kirjautunut etusivulta muuten se herjaa että et ole kirjautunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)

Mites noita yksityisviestejä pääsee poistamaan?

Ihan sieltä yksityisviesteistä, minä ainakin just aamusella tyhjentelin lootan.

Mä en ole 2 päivään päässyt niitä poistamaan. Kone vaan herjaa että sivua 404 ei ole palvelimella :kieh: Lisäksi mulla on kuulemma loota täys, vaikka itselle näyttä että ois vaan puolillaan :o

Jahas, pääsin sitten muokkaamaan kun vihdoin näkyi mulla tuo yksityisviestit kohta muutenkin kun kerhon kautta.
Mutta kerhon kautta en pääse muokkaamaan ja siellä todellakin loota näyttää olevan puolillaan....

Näkyy se meille muille, vai meinasitkos itsellesi montakin yksityisviestiä laittaa? =)

Mä en ole 2 päivään päässyt niitä poistamaan. Kone vaan herjaa että sivua 404 ei ole palvelimella :kieh: Lisäksi mulla on kuulemma loota täys, vaikka itselle näyttä että ois vaan puolillaan :o
Lisäksi mä en tiedä mistä ne yksityisviestit löytyy muuten kun kerhon kautta :ashamed:

Tuolla yläreunassa lukee 'yksityisviestit' klikkaamalla sitä pääsee suoraan omiin y-viesteihin. Jos et saa niitä poisteltua, niin ota yhteyttä ylläpitoon.

Lisäksi mä en tiedä mistä ne yksityisviestit löytyy muuten kun kerhon kautta :ashamed:

Tuolla yläreunassa lukee 'yksityisviestit' klikkaamalla sitä pääsee suoraan omiin y-viesteihin. Jos et saa niitä poisteltua, niin ota yhteyttä ylläpitoon.

Joo nyt se näkyi. Eilen oli kadoksissa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Venus:
Juu juu. No mä ajattelin et mulla ei edes ole sellasta. :D
Ja kertokaas samalla et mistä tietää et on saanut yksityisviestiä? Ennen se tuli ainakin näkyviin.

Se lukee etusivulla, niinkuin ennen, voit tuosta ylhäältä klikkaamalla mennä suoraan omiin y-viesteihisi, mutta sinun pitää olla kirjautunut etusivulta muuten se herjaa että et ole kirjautunut.

Sit mä oon varmaan ollut vaan sokee.

:D Kiitos kuitenkin.

Jos joku jaksais mulle ihan kokeeksi vaan laittaa niin näen. Kun vispiläkin oli tuossa joku aika sitten laittanut, huomasin sen vasta muutamaa päivää myöhemmin että on tullut.

Yhteistyössä