miks mua ärsyttää ko deittisivuilla mies kirjoittaa olevansa rock henkinen, tai ekassa lauseessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki voi ärsyttäää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki voi ärsyttäää...

Vieras
et hänellä on tatuointeja tai peräti lävistyksiä,ei noissa ole mitään ihmeellistä..tai kirjoittaa et on pitkähiuksinen jne.. Ei kukaan lyhyt hiuksinen kirjoita et on lyhyet hiukset. Ei kerrota luonteesta sen enempiä yms ko et rokchenkinen,pitkhiuksinen tatuoitu,mitä sitte.. tuntuu et elämä vaan pyörii noitten ympärillä..

No kertoohan se sen, että mitä musiikkia kuuntelee ja minkä tyylinen ihminen on.

Että ei ole ihan perusinsinööri eikä ole se tyylitään ja kenties ajatusmaailmaltaan sellainen "joka äidin ihannevävy".

Muakin ärsyttäis. Omalla miehellä on tatuointaja ja lävistyksiä ja kuuntelee rokkia, mutta ei ikinä mainosta tollasia juttuja. Ei kyllä varmaan ikinä mitään deitti-ilmoituksiakaan jättäis(jos siis olisi sinkku). Joo, ihmeellistä tollasten ulkoisten seikkojen korostus, mutta kaipa ne sitten ovat tärkeitä tekijoitä sinkkumaailmassa ja toiset ihmiset luokittelevat ihmiset varmaan tosi rankasti kategorioihin. Ihan kuin mies, jolla on tatuointi olis automaattisesti kovin erilainen kuin mies, jolla ei ole tatuointia. Ja kyllä ne tatuoidut "rockhenkiset" miehetkin on oivia vävyjä:)

Mitä sen olis sitten pitäny kertoo itestään? Noi kun olis jättäny mainitsematta, niin sitten olis ollu aloitus siitä miksi, mies ei kertonu ilmoituksessaan että hällä pitkät hiukset, tatuointeja, lävistyksiä ja on rock henkinen.

Uppooko sitten paremmin ne lässytykset missä mies kertoo, olen hyvin koulutettu, olen sporttinen ja lihaksikas. Haen timmiä naista, isot rinnat pitää olla ja mielellään hoikka. En hae vakavaa suhdetta ja haluan vaan seksisuhteen. Todennäkösesti ilmotuksen laatija ei ole todellisuudessa muuta kuin täys sohva peruna, jolle olut maistuu ja elintasokumpuakin löytyy ja hyvin koulutettu on ainoo mikä paikkansa pitää :D.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Joo no kertoohan se tietty ihmisestä jotain jos omaa nuo em. jutut. Mutta ei tarpeeksi kuitenkaan. Jos itse olisin sinkku ja pyörisin deittipalstoilla, kiinnostuisin heti miehestä jos hän kertoisi olevansa rockhenkinen ja pitkähiuksinen. Mutta jos hän myös kertoisi olevansa raitis, rehellinen, tunteellinen, huumorintajuinen, empaattinen ja musikaalinen, ja todella olisi niitä kaikkia, olisin myyty.

Nuo on vain niitä kliseitä joita ilmoituksissa yleensä viljellään. Mutta monet kertovat ihan liian vähän itsestään, että siitä voisi muodostaa yhtään mitään kuvaa henkilöstä.

Joo no kertoohan se tietty ihmisestä jotain jos omaa nuo em. jutut. Mutta ei tarpeeksi kuitenkaan. Jos itse olisin sinkku ja pyörisin deittipalstoilla, kiinnostuisin heti miehestä jos hän kertoisi olevansa rockhenkinen ja pitkähiuksinen. Mutta jos hän myös kertoisi olevansa raitis, rehellinen, tunteellinen, huumorintajuinen, empaattinen ja musikaalinen, ja todella olisi niitä kaikkia, olisin myyty.

Nuo on vain niitä kliseitä joita ilmoituksissa yleensä viljellään. Mutta monet kertovat ihan liian vähän itsestään, että siitä voisi muodostaa yhtään mitään kuvaa henkilöstä.

Se, että viljelee kliseitä, kertoo mulle jo tarpeeksi... uuh... Rock-henkinen tarkoittaa yleensä sitä, ettei ymmärrä musiikista paskaakaan, mutta "Sweet Home Alabama" on hyvä biisi...

Se, että viljelee kliseitä, kertoo mulle jo tarpeeksi... uuh... Rock-henkinen tarkoittaa yleensä sitä, ettei ymmärrä musiikista paskaakaan, mutta "Sweet Home Alabama" on hyvä biisi...

Joo, no joskus se tarkoittaa sitä, ei aina. Jos en olisi aikanaan tarttunut juuri tuohon kyseiseen kliseeseen, olisin nyt montaa keikkaa köyhempi. :D Mutta tietenkään se ei ollut päätarkoitukseni silloin. :whistle: :D

No kyl mä ainakin haluisin tietää minkätyylinen ihminen siellä toisessa päässä on. Eikä se kaikille oo niin helppoo kertoa siitä pinnan alla olevasta persoonasta, ehkä se tyylillään halus kertoa jotain. Mitäpä tuosta pulttia ottamaan?

No se kertoo ihmisestä kuitenkin aika paljon. Minä lukisin oikein mielelläni tuollaisen ilmoituksen. Olen nimittäin omaksikin yllätykseksi huomannut, että exästä kaipaan eniten yhteistä mielenkiintoa rockiin.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
koska ne jotka sanoo olevansa rockhenkisiä, on sitä usein vaan omasta mielestään. :D ---> mustat farkut ja ylikasvanut tukka

'mie kuuntelen ac/dc:ta ja käyn keikoilla' kertoo jotenkin paljon enemmän...

No jos itse laittaisin ilmoituksen, niin sisällyttäisin kyllä siihen sen, että tykkään kuunnella raskaampaa musiikkia. Yleensä se määrittelee sitten myös sen, että viihdyn senhenkisessä porukassa. Sitten kukaan hiphop-kundi ei turhia vaivaudu mulle vastaamaan.

Mitä se haittaa? Ja mitä siihen pitäis kirjoittaa? Hei, olen nainen. Piste. :laugh:

[QUOTE="vieras";27240108]No jos itse laittaisin ilmoituksen, niin sisällyttäisin kyllä siihen sen, että tykkään kuunnella raskaampaa musiikkia. Yleensä se määrittelee sitten myös sen, että viihdyn senhenkisessä porukassa. Sitten kukaan hiphop-kundi ei turhia vaivaudu mulle vastaamaan.
[/QUOTE]
Näinpä juuri, on todella hyvä, että nuo tulevat ilmi jo heti alussa.
Muakaan ei nämä nahkarotsi-pitkätukat, ja heidän tyypillinen elämäntyylinsä kiinnosta. Kaikki luurangot vaan heti pöytään.

Kenties miehille rock-henkisyys tarkoittaa samaa kuin huonot hampaat, pitkä ja paskainen letti, viinaan menevyys, tupakointi ja hevi mielimusiikkina. Nämä ominaisuudet siis miehellä, naisilta sitten vaaditaan näitä perusjuttuja eli kaunista naamaa, hoikkaa mutta silti muodokasta kroppaa, isoja tissejä ja muuta sellaista.

Yhteistyössä