miks miks miks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuttura

Vieras
helvetti ku mua ahdistaa tää kämppä,naapurit(anoppi ja ukkonsa),välimatkat(ei o korttia),jatkuva riitely ukon kaa täst asiasta ku se ei saatana voi tajuta miten paljo mua ahdistaa asua tääl keskel ei mitää ilman autoa ja julkista liikennettä(menee muutama auto pväs,mut sit ei kerkeis ol missää ku 1-2h ku tarvis tul jo takasi)...mä haluun vuokralle jonneki lähemmäs kaupunkia,mut miksei toin voi suostua??se vaa väittää et vuokral kalliimpaa jne jne jne.....mä otan koht eron joka seki helpommi sanottu ku tehty...ei oo luottotietoja ni kämppää ei varmaa kovi helpol saa =(

hankkikaa skootteri. sillä voi ajaa melkein läpi vuoden kun pukeutuu kunnolla. mula matkaa 25km lähimpään elämään. no täällä kulkee bussejakin. mut kuiteskin. niin teillä ei ollenkaan autoa. jos olis niin mies vois opettaa ajamaan. paljon halvempi. mut skootterit on halpoja ja niillä pääsee helposti eteenpäin!

on miehel auto,mut seki o töis 7-20 joka pvä et ei siitä paljo hyötyy oo!ja skootteril paha kulettaa 2 alle 5v lasta ja tuski kovi laillistakaa!ja ei en ajatellu maksattaa muil omaa luksustani...anteeks et ahdistaa!

Yhteistyössä