S
satu
Vieras
Siis ei ymmärrä et miks mulla on vaikeempaa olla raskaana ja painoa lisää 10kg kuin ihmisellä millä on 10kg läskiä???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satu:Siis ei ymmärrä et miks mulla on vaikeempaa olla raskaana ja painoa lisää 10kg kuin ihmisellä millä on 10kg läskiä???
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:No siis nivelille ja iholle se on sama asia..ne ei raskautta toisistaan erota...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja KVG:No siis nivelille ja iholle se on sama asia..ne ei raskautta toisistaan erota...
kyllä erottavat. Hormonit mm löystyttävät raskaana ollessa kudoksia ja niveliä joten niveliin kohdistuva rasitus on suurempi kuin lihomalla tuleva olisi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu:Siis ei ymmärrä et miks mulla on vaikeempaa olla raskaana ja painoa lisää 10kg kuin ihmisellä millä on 10kg läskiä???
No kuule raskauden aikana kannattaa siitä ruokavaliosta pitää huolta ja liikkua tarpeeksi, niin ei tule läskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja satu:juu ,kun sanoi kerrankin että mikset sä taivu nostaan roskaa lattialta, kimmollakin on läski maha ja kyl se taipuu... prkl!!
Alkuperäinen kirjoittaja satu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu:Siis ei ymmärrä et miks mulla on vaikeempaa olla raskaana ja painoa lisää 10kg kuin ihmisellä millä on 10kg läskiä???
No kuule raskauden aikana kannattaa siitä ruokavaliosta pitää huolta ja liikkua tarpeeksi, niin ei tule läskiä.
sä et tainnu ymmärtää juttua? ja eiköhän 10kg ole normaali painon nousu viikoilla 39+2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu:Siis ei ymmärrä et miks mulla on vaikeempaa olla raskaana ja painoa lisää 10kg kuin ihmisellä millä on 10kg läskiä???
sä et tainnu ymmärtää juttua? ja eiköhän 10kg ole normaali painon nousu viikoilla 39+2
No riippuu lähtöpainosta. Minulla paino "nousi" vaan 4 kg, ja olin tietty alun alkaenkin hoikka. Ruokavaliolla saa ihmeitä aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja satu:juu ,kun sanoi kerrankin että mikset sä taivu nostaan roskaa lattialta, kimmollakin on läski maha ja kyl se taipuu... prkl!!
No mikset sä taivu, eka lapsi vai, no toisen kanssa taipuu jo!
Alkuperäinen kirjoittaja satu:ja vielä sen verran että laps on laskeutunut niin alas ettei oikeen mukavaa toi kävely tee, painaa hekutisti alapäätä!
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:No siis nivelille ja iholle se on sama asia..ne ei raskautta toisistaan erota. Tietty sulla on vauva siellä masussa ja paikat venyy ja siitä tulee lisäkipua+hormonit. Mutta lähtökohtaisesti se olotila on sama. Tietty sit ne vauvan potkut ja liikkeet tekee olosta tukalan ja turvotukset..