Miks miehet ei ikinä puhu?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Ukko lähti kavereidensa luona käymään eikä vastaa puhelimeen. :( ennen sen lähtöä oli riita, ja häntä suututti koska kerroin mitä mielestäni uskollisuus tarkoittaa. Syytin kun hän tänään tuijotti toista naista. Kiisti. Itkin, koska miestä ei kiinnostanut-ei kuunnellut. Itkin lisää kun ei lohduttanut, ei välittänyt. Sanoi ettei jaksa kuunnella. Okei, vaikkei ole mitään syytä pelätä että hänellä on petturuudet mielessä mutta onko liikaa muka lohduttaa tai PUHUA? Antoi kuitenkin suukon ennen lähtöä. Mut silti on paha olla. Mitä tästä nyt taas tulee. :( Mulla on nyt sitten puhelin kiinni-siinäpähän näkee että on pahottanu mun mielen. Sohva houkuttelis ens yönä...Vai johtuuko tämä hysteerisyys ihan vaan Yatz pillereiden lopettamisesta että mieli on ihan miten sattuu ja ukko ottaa pattiin.

vieras
Tiesitkö jo ennen sitä naisen katsomista, että ukko on illalla lähdössä?
Jos tiesit, niin mies pitää tollasta kiukutteluna, koska on lähdössä.
Ei varmana kiinnosta, kun luulee, että yrität tahallas saada sille huonon omatunnon ennen sen lähtöä.
Oletko useinkin noin mustis?

Täh?

No ei tietenkään ukkoa kiinnostanu kuunnella jos vedit pultit siitä että se KATSOI toista naista..
Ei siitä nyt tarvi itkemään ruveta.

Ja lapsellinen asenne toi että "pidän puhelinta kii, tietääpähän että tuli paha mieli, nukun sohvalla saatana ja mökötän kaks viikkoa tai uhkaan erolla että se pyytää anteeks"-touhu..

Pillereistäs en tiedä mitään.

ahaha
hahahaha, onneksi mulla ja mun miehellä on yhteinen harrastus: me tuijotetaan yhdessä hyvännäköisiä naisia, ja yleensä mä vielä huomautan niistä että katopas tuota. :)

Pena
Naisille on usein turhaa puhua, koska on jo etukäteen päivänselvää, että mies on väärässä tahi tyhmä, mikäli miehen näkökulma poikkeaa naisen näkökulmasta. Käytännössä tämä tarkoittaa, että nainen määrittelee oikean ja väärän.

japi
On luonnollista, että ap odottaa miehen kertovan hänelle, että hän rakastaa ap:tä, vaikka katse harhautuukin vieraisiin naisiin. Kuuntelemalla ja keskusteemalla asiasta mies voisi osoittaa ap:lle, että tämän tunteet ovat tärkeitä.

ap
Ei ollut suunnitelmissa lähteä. Kumma vaan kun ei passaa lohduttaa, ei ole reilua. Ollaan aika pitkät päivät erossa toisistamme ja sen kuvittelis että sitten illalla kun tulee kotiin niin olisi kiva olla yhdessä. Ollaan asuttu pari vuotta yhdessä ja tuntuu että suhde on muuttumassa vähän eri suuntaan. Sellaiseen erkanemisvaiheeseen. Tai sitten tuota kiinnostaa jo toiset hameet.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se aina kuolaa toisia, oltiin kaupassa tai missä tahansa. Ei se kovin uskollista ole tuijottamalla tuijottaa, eri asia jos vaan katsoo.
Tujotatko sinä mitä miehesi tuijottaa? ... miten itsetuntosi voi?
Ei kovin hyvin. Eikä se tätä juttua yhtään auta.

Mieti asiaa hänen kannaltaan... Jos itseolisit hän, jaksaisitko lohduttaa/puhua, jos toinen suuttuu ?? Äläkä käsitä väärin, olen itsekin nainen ja ymmärrän TÄYSIN tämänhetkisen tilanteesi. Itsekin itkin muutama tunti sitten kun mies lähti taas pelireissuun pitkän työpäivänsä jälkeen ja olin suunnitellut ihanat ruoat ja jälkkärit ja kaikenlisäksi lapsikin jätti viimeiset päikkärit väliin ja oli tosi kiukkuinen...
Anyway, sain yhdeltä tutulta (jolla on suhteellisen paljon kokemusta miehistä;) vinkin joka on kyllä tepsinyt hyvin.

Eli siis, ajattele miehen tilannetta. mitä hän ei missään nimessä tahtoisi sinun tekevän tilanteessa??
Jos tämä ei vielä johda mihinkään(usein miehet antavat asian olla helpommin) toimi seuraavalla kerralla samoin kun hän toimii sinua kohtaan. Näytä hänelle (jos siis puhuminen on kertakaikkiaan mahdotonta) miksi sinua satuttaa hänen käytöksensä ja miltä hänestä tuntuisi jos sinä käyttäytyisit samoin samassa tilanteessa.
Meillä ainakin toimii, koska en osaa aina suutuksissani kertoa mikä mieltäni painaa.... mies on oppinut ajattelemaan asiaa myös minun kannaltani, samalla olen itse huomannut ylireagoivani silloin tällöin;)
Kostaminen ei auta, nalkuttaminen ei auta, suuttuminen ei auta, itkeminen ei auta, mutta jos omalla käytöksellään saa miehen tajuamaan kuinka pahalta toisen käytös tuntuu (tässä olemme samanlaisia sekä miehet että naiset) usein se saa toisenkin osapuolen jos ei muuta, niin ajattelemaan asioita ja usein myös puhumaan..... :heart:

Niin ja siis luultavasti hormoneilla on hyvinkin suuri vaikutus, kaikki menee päin pe***ttä ja olo on kuin jyrän alle jääneellä, mutta hetken kun hengähtää niin usein asiat ei ookkaan ihan niin huonosti kuin luulis.. Aattele vaikka naapureita...niistä löytyy aina joku, jolla on asiat huonommin kuin itsellä :LOL: :kieh:

ap
No se on kyllä huomattu että kun ei jaksa sanoa mitään, on maassa niin kyllä SITTEN se ukko kysyy että mikä on, ja sillon kuuntelee. Sitä kun ei yleensä nokka pysy kiinni.

for you
Luultavasti nyt tuo mielipaha johtuu paljolti niistä Yatzien lopettamisesta. Nainen on valitettavasti sellainen että tuollaisilla on iso vaikutus jaksamiseen ja asioiden ajattelemiseen...koetahan nyt jotenkin jaksaa eteenpäin kunnes elimistösi toipuu.

voimia!

Yhteistyössä