miks me naiset ollaan usein niin sinisilmäisiä? pettämisestä! mitä mun pitäs tehä?

• Viestiketjun aloittaja kumpikampi
  • Ensimmäinen viesti
ei mitään
Ei todellakaan kannata kertoa Miralle. Saat enemmän vahinkoa kuin mitään hyvää aikaan.
Jos hänen mielestään heillä on hyvä suhde, niin se on hyvä. Miksi hän jättäisi ukkonsa? Mieti mitä tälle Miralle jäisi??? Menettäisi sosiaalisen statuksensa, ehkä talon, elintaso laskisi (jos miehellä hyvät tulot). Ja ennen kaikkea: Hän menettäisi kasvonsa. Sinä saisit hänet näyttämään hölmöltä idiootilta, jos väittäisit että hänen ukkonsa pettää teidän ystävänne kanssa. Ukko ja Katja EIVÄT IKINÄ TUNNUSTAISI!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
taidan nyt ainenkin toistaiseks jättää kertomatta. Näin se taitaa mennä, kun miran ukko kiistää, niin mira uskoo ja meijän kaverisuhde on mennyttä, koska mä olen valehtelija! Lisäksi Katja suuttuu mulle kun kuitenkin luottavaisena kertoi.
JUURI NÄIN :)
Ikävä kyllä...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
Ei todellakaan kannata kertoa Miralle. Saat enemmän vahinkoa kuin mitään hyvää aikaan.
Jos hänen mielestään heillä on hyvä suhde, niin se on hyvä. Miksi hän jättäisi ukkonsa? Mieti mitä tälle Miralle jäisi??? Menettäisi sosiaalisen statuksensa, ehkä talon, elintaso laskisi (jos miehellä hyvät tulot). Ja ennen kaikkea: Hän menettäisi kasvonsa. Sinä saisit hänet näyttämään hölmöltä idiootilta, jos väittäisit että hänen ukkonsa pettää teidän ystävänne kanssa. Ukko ja Katja EIVÄT IKINÄ TUNNUSTAISI!
Parempi yksin kun paskassa seurassa.

vieras
Oletko varma, että katja puhui totta? Jospa hän haluaa rikkoa miran ja tämän miehen välit sinun välitykselläsi? No, tämä on ehkä kaukaa haettua. Olin itse juuri vajaan viikon lasteni kanssa matkoilla. Jos mieheni olisi sillä aikaa tehnyt temppujaan, niin todellakin ehdottomasti haluaisin kuulla asiasta. Jos ystäväni jättäisi kertomatta tällaisen asian minulle, en enää pitäisi häntä ystävänä vaan osallisena salaliittoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään:
Mieti mitä tälle Miralle jäisi??? Menettäisi sosiaalisen statuksensa, ehkä talon, elintaso laskisi (jos miehellä hyvät tulot). Ja ennen kaikkea: Hän menettäisi kasvonsa.
Tää nyt on täysin puutaheinää (paitsi, jos Mira elää ukkonsa kautta eikä omana itsenään)!

Mut tosiaan kannattaa olla varovainen kertoessaan, jos ei pysty todistamaan sanojaan...

myy
Ainakin sanoisin ensimmäisenä sille Katjalle suorat sanat. Ihan perseestä pettää ja sitten vielä laittaa sinut tuollaiseen välikäteen. En välttämättä sinun asemassasi haluaisi olla tällaisen ihmisen kanssa missään tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja mitään järkeä!:
no et todellakaan kerro! miks pilata hyvä suhde!
Eihän se suhde erityisen hyvä voi olla, jos siihen pettämistä kuuluu! :whistle:
mutta jos se oli hairahdus? ja muuten menee oikeesti hyvin?
Hairahdus? Mies vartavasten kutsu naisen kylään.
Aika suunnitelmallista ollakseen hairahdus! :eek:

Kännipano pannuhuoneessa tuhannen tuiskeessa bileitten loppupuolella aamuyöllä kello kaksi voisi olla hairahdus, mutta kutsun käyminen keskellä kirkasta päivää tuskin!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko varma, että katja puhui totta? Jospa hän haluaa rikkoa miran ja tämän miehen välit sinun välitykselläsi? No, tämä on ehkä kaukaa haettua. Olin itse juuri vajaan viikon lasteni kanssa matkoilla. Jos mieheni olisi sillä aikaa tehnyt temppujaan, niin todellakin ehdottomasti haluaisin kuulla asiasta. Jos ystäväni jättäisi kertomatta tällaisen asian minulle, en enää pitäisi häntä ystävänä vaan osallisena salaliittoon.
no olen..yksityiskohtia kertomatta, olen varma ettei valehdellut.

vieras
Yksi vaihtoehto on myös puhua miehelle. Kysyä, että onko totta, mitä katja kylillä kertoilee sinusta. Taitaisi loppua miehen ja katjan suhde siihen. Ja ehkä sinun ystävyytesi katjaan, mutta kuka tuollaisia "ystäviä" edes tarvitsee?

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mitään järkeä!:
no et todellakaan kerro! miks pilata hyvä suhde!
Eihän se suhde erityisen hyvä voi olla, jos siihen pettämistä kuuluu! :whistle:
mutta jos se oli hairahdus? ja muuten menee oikeesti hyvin?
Hairahdus? Mies vartavasten kutsu naisen kylään.
Aika suunnitelmallista ollakseen hairahdus! :eek:

Kännipano pannuhuoneessa tuhannen tuiskeessa bileitten loppupuolella aamuyöllä kello kaksi voisi olla hairahdus, mutta kutsun käyminen keskellä kirkasta päivää tuskin!
näinpä :whistle:

vieras
Mitä mira tekisi tuossa tilanteessa? Kysy miralta, onko hänen mielestään oikein paljastaa totuus, jos sattuu tietämään, että jonkun ystävän mies pettää. Vai pitääkö miran mielestä olla puuttumatta asiaan. Kevyt vinkki miralle, ja samalla kuulet miten hän toimisi. No, minä kyllä kertoisin ihan suoraan kuitenkin.

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja J.:
Mä sanon vaan et itse ainakin haluaisin tietää jos mua petettäisi, enkä antaisi anteeksi ystävälle joka ei kertoisi mulle jos tietäisi miehen pettäneen. Mulle tulis sellanen olo et kaikki pitää mua idoottina.. ja suututtais et luultavasti mun selän takana kuiskitaan et voi raukka parka kun sen mies pettää ja sit pokkana kuunneltaisi kun mä kerron miten hyvin meillä menee...
NÄIN!

juupa
Jotkut jää suhteeseen, vaikka saa tietää että mies on pettänyt.

Monet sen sijaan eivät jäisi.

Mä haluaisin tietää jos mua petettäis ja osaisin lähteä suhteesta, jos siitä ei enää puhumalla mitään tulisi. Mun elintaso - tai ainakaan elämänlaatu - ei olisi pettävästä miehestä kiinni. Lähtisin etsimään parempaa ja itseni arvoista. Oikea teko olisi kertoa. Se että uskooko nainen sua vai miestään on eri juttu. Mutta tee niin kuin haluaisit itselles tehtävän. Tai kysy Miralta, mitä mieltä hän on tällaisista tilanteista - haluaisiko tietää.

mlps
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksi vaihtoehto on myös puhua miehelle. Kysyä, että onko totta, mitä katja kylillä kertoilee sinusta. Taitaisi loppua miehen ja katjan suhde siihen. Ja ehkä sinun ystävyytesi katjaan, mutta kuka tuollaisia "ystäviä" edes tarvitsee?
Tää ois minustakin paras vaihtoehto. Mut kusipäistä Katjalta pistää ystävä välikäteen. Onneks itselle ei oo tullu vastaavia tilanteita. En pystys oleen ystäviä molempien naisten ka.

totuus ehdottomasti
mä olen ollut aikoinaan tossa tilanteessa siten että mun mies petti mua mun kaverin kanssa ja pari kaveria tiesi mutta ei kertonut..aloin ite epäillä ja loppujen lopuksi mies itse tunnusti tekosa..

Mut mä olin todella vihainen mun parille kaverille siintä että miks ne ei kertonut vaikka ties!! Saatiin kyllä asiat kavereiden kanssa puhuttua ja ollaan edelleen kavereita :) Vastaus oli se tavallinen "Ei oikein tienny viittiikö kertoo" j

Mä ehdottomasti kertoisin asiasta tän ääliömäisesti käyttäytyvän miehen vaimokkeelle!

X
Aikoinaan kerroin parhaalle kaverilleni, kun tiesin satavarmasti että hänen miehensä oli pettänyt häntä erään yhteisen tuttavamme kanssa (joka tunnusti asian mulle). Tulos: kaveri on entinen kaveri, ilmoitti tietävänsä, että 'hänen miehensä ei kyllä ikinä tekisi mitään sellaista' ja että mä olen vain kateellinen heidän liitosta ja yritän rikkoa heidän välit. No, sama mies on hairahdellut huhujen mukaan useita kertoja myöhemminkin mutta entinen kaverini kulkee kai yhä laput silmillä.

Alkuperäinen kirjoittaja X:
Aikoinaan kerroin parhaalle kaverilleni, kun tiesin satavarmasti että hänen miehensä oli pettänyt häntä erään yhteisen tuttavamme kanssa (joka tunnusti asian mulle). Tulos: kaveri on entinen kaveri, ilmoitti tietävänsä, että 'hänen miehensä ei kyllä ikinä tekisi mitään sellaista' ja että mä olen vain kateellinen heidän liitosta ja yritän rikkoa heidän välit. No, sama mies on hairahdellut huhujen mukaan useita kertoja myöhemminkin mutta entinen kaverini kulkee kai yhä laput silmillä.
valitettavan yleistä :eek:

Yhteistyössä