miks mä en enää tykkää mistään?

  • Viestiketjun aloittaja ihmeellistä
  • Ensimmäinen viesti
"jeje"
Elämä on liian yksinkertaista, samanlaista ja helppoa. Se turruttaa eikä mikään oikein innosta.

Vertaa esim. pitkä rankka työpäivä jonka jälkeen kahvikupillinen voi olla hiton mukavaa.
 
ap.
Ei oo hommia rästissä.

Ai ku kiva tulin aikuiseksi.. menipäs siihen aikaa no kerkesin sentään nippa nappa ennenku täytän 30. :D

En mä syökään eineksiä. kasviksia, piimää, perunaa omasta maasta, riistaa jne... öljyä ja voita en niinkään tykkää paljon käyttää...

kai se on vaan kun ei mun elämällä oo sen suurempaa merkitystä...
 
Just mietin että mitä kivaa sitä tekisi viikonloppuna kun ei oikein mikään nappaa. Ei jaksa shoppailla kun ei tarvitse mitään. Ei pääse minnekään ilman lapsia, ja lasten kanssa on välillä väsyttävää. Jos katsoisi jonkin elokuvan mutta kun aina nukahdan kesken. Karkkii ja alkoo ei saa ottaa. Että ehkä ostan kävelysauvat ja käyn testaamassa niitä josko olis mun uusi lampilaji. (Todella repasevää, eikö...)
 
Kirjan lukeminen vois olla hyvä idea, kun oma elämä on vähän puuduttavaa niin voisi hetken samastua johonkin toiseen. Mutta onneksi meilllä ei ole sotaa, nälänhätää, huumejengejä tappamassa porukkaa kulmilla..pitäs olla tyytyväinen tähän tasasen tappavaan keskiluokkaiseen eloon. Kuulin että se kävelysauvojen pituuden määrittäminen olis aika haastavaa, joten kyllä jo vähän jännittääkin... :)
 
ap.
Ennen mun mielestä se perus tylsä arki pyykinpesu ym oli kivaa. oli kivaa siivota koti, pestä pyykit, käydä kaupassa. jotenkin se ei enää oo tuntunut samanlaiselta kuin ennen. me muutettiin ja nyt jotenkin tuntuu vaan siltä ettei mikään tunnu miltään...
 
Kirjan lukeminen vois olla hyvä idea, kun oma elämä on vähän puuduttavaa niin voisi hetken samastua johonkin toiseen. Mutta onneksi meilllä ei ole sotaa, nälänhätää, huumejengejä tappamassa porukkaa kulmilla..pitäs olla tyytyväinen tähän tasasen tappavaan keskiluokkaiseen eloon. Kuulin että se kävelysauvojen pituuden määrittäminen olis aika haastavaa, joten kyllä jo vähän jännittääkin... :)
Mut onnex meillä on Tauski! :)
 
ap.
Vaihda vastakumppani ja liukkarin merkki? :)
en mä pois avopuolisoani vaihda se on ainoa joka osaa tuottaa mielihyvää mulle. Liukkarin vaihto ei auta.. ongelma lienee lääkärin mukaan ohkaisissa limakalvoissa ja jostain typerästä bakteerista(streptokokki B) joka tykkää lisääntyä liianksi tuolla alakerrassa... ikävä bakteeri siitä että se kuuluu pienissä määrin ihmisen omaan bakteeri flooraan joten vaikka söin ab-kuuria toisensa perään siitä ei koskaan pääse eroon täysin. pitäis vaan löytää syy miksi se tykkää villiintyä minussa....
 

Yhteistyössä