Miks mä oon vieläki harmaa???

Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581742:
Mä rekisteröi mun nimi merkin mut siitä huolimatta mun vanhahojen viestien nimi merkki ei näy sinisenä vaan harmaana. Miks ihmeessä? mitä mä teiun väärin?

Miten hemmetissä sun rekisteröitymisesi voisi sun vanhoihin viesteihisi vaikuttaa? :O

• Tykkää
Reactions: Nap
eb6.jpg

• Tykkää
Reactions: Maisie
[QUOTE="voivoi";29581799]Ylläpito muuttaa niitä mustiksi yksi viesti kerrallaan. Siinä kestää tosi pitkään, kun on muitakin nikkejä ja etsiskelevät haulla teidän vanhoja kirjoituksia yksi kerrallaan..[/QUOTE]

Hienoo. kiitos!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581842:
vedätetäänks mua vai mitä? eiks noi vanhat viestit muutukaan mustaks? Kiitti vaan!!!

Totta kai muuttuvat. Kärsivällisyyttä nyt vähän, pliis! Et ole ainoa rekkautunut, jonka viestejä pitää muutella mustiksi.

• Tykkää
Reactions: lettunen
MÄ EN todellakaan ole joku kfkf tai happygirl! Veitte tarkistaa et mä oon kirjottanu tänne jo kauvan tällä nimellä mut mä en oo vaan rekisteröityny. mä luulin et jos mä reksteröidy samnalla nimellä ni myun haramaat korjoitukset muuttuu mustiks. Kiva kun sit mua ruvetaan heti vedättää ja kiusaa vaikka mä emn oo tejhny kenellekään mitään pahaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29582021:
MÄ EN todellakaan ole joku kfkf tai happygirl! Veitte tarkistaa et mä oon kirjottanu tänne jo kauvan tällä nimellä mut mä en oo vaan rekisteröityny. mä luulin et jos mä reksteröidy samnalla nimellä ni myun haramaat korjoitukset muuttuu mustiks. Kiva kun sit mua ruvetaan heti vedättää ja kiusaa vaikka mä emn oo tejhny kenellekään mitään pahaa!

Onko sulla vähän kiire, kun tulee noin tuhottomasti typoja? Rauhotu nyt vähän:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29582021:

Ootko Rollo, ei tää kukaan muu kirjota noin huonosti kuin se?

Mä en oo kukaan muu ku KIKKA! en kf häppygirl tai rollo! Sori nää mun kirjotukset mut mä tykkään tehdä asioita nopeesti ni tulee virheityä ja mun täytyy myöntää että mä oon sana sokea ni mä en huomaa omia virheitä helposti. Mä haluaisinki jonkin ohjelman joka korjkaa mun kirjotuksia kun mä en jaksa aina kerrata kaikkea kirjoittelua uudestaan ja uusdestaan.

Muuttuuks nuo vanhat kirjotukset ny mustisk vai ei? Mä oon kyllä vähän tyhmä mut luulin et jos mä rekkaan samalla nimi merkillä jolla oon jo enne kirjoittanu harmaana ni saisin kaikki mun kirjotukset mustiks. Jos mä olisin tienny ettei muutu ni olisin vaihtanu nimimerkkiä.