Mä rekisteröi mun nimi merkin mut siitä huolimatta mun vanhahojen viestien nimi merkki ei näy sinisenä vaan harmaana. Miks ihmeessä? mitä mä teiun väärin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581742:Mä rekisteröi mun nimi merkin mut siitä huolimatta mun vanhahojen viestien nimi merkki ei näy sinisenä vaan harmaana. Miks ihmeessä? mitä mä teiun väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581742:Miks ihmeessä? mitä mä teiun väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581802:Hienoo. kiitos!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29581842:vedätetäänks mua vai mitä? eiks noi vanhat viestit muutukaan mustaks? Kiitti vaan!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29582021:MÄ EN todellakaan ole joku kfkf tai happygirl! Veitte tarkistaa et mä oon kirjottanu tänne jo kauvan tällä nimellä mut mä en oo vaan rekisteröityny. mä luulin et jos mä reksteröidy samnalla nimellä ni myun haramaat korjoitukset muuttuu mustiks. Kiva kun sit mua ruvetaan heti vedättää ja kiusaa vaikka mä emn oo tejhny kenellekään mitään pahaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka ja tytöt;29582021:MÄ EN todellakaan ole joku kfkf tai happygirl! Veitte tarkistaa et mä oon kirjottanu tänne jo kauvan tällä nimellä mut mä en oo vaan rekisteröityny. mä luulin et jos mä reksteröidy samnalla nimellä ni myun haramaat korjoitukset muuttuu mustiks. Kiva kun sit mua ruvetaan heti vedättää ja kiusaa vaikka mä emn oo tejhny kenellekään mitään pahaa!