Miks mä näen unta kuolleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari

Vieras
Osaako kukaan täällä tulkita unia?
Pari yötä sit näin kolme kertaa samana yönä unta, että mun vajaa 3v poika kuoli. Viime yönä näin taas kuolleesta mummostani ja vaaristani unta.
Mummosta näen tosi usein unta, kuukausittain. Kuoli vajaa 5v sitten ja oli mulle todella läheinen.

En hirveesti osaa tulkita unia mutta itse kyselen näitä asioita tädiltäni joka on enemmän perehtynyt asiaan...kuolleen näkeminen unessa, niinkuin veikkaan tässä sinun unessa jossa näet mummosi. Hän on sinulle unessa oppaana..käytkö silloin unessa läpi vaikeita asioita tai joudutko tekemään ratkaisuja...näissä mummosi on mukana. Siihen uneen missä poikasi kuoli en osaa sanoa ihan varmasti....yleensä lapsi unessa kuvastaa aina omaa sisäistä lastasi (oli se oma tai ei) Saisin käsityksen että olet luopumassa omasta sisäisestä lapsestasi, mikä ei ainakaan ole hyvä asia =/ Joku toinen voi toki tulkita unet erilai =)

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Pari yötä sit näin kolme kertaa samana yönä unta, että mun vajaa 3v poika kuoli. Viime yönä näin taas kuolleesta mummostani ja vaaristani unta.
Mummosta näen tosi usein unta, kuukausittain. Kuoli vajaa 5v sitten ja oli mulle todella läheinen.

up

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:

up

taas nostan

Yhteistyössä