Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:en vaan siis osaa.
en vaikka tietokone olis kiinni koko illan, en vaikka ei olis kirjaa luettavana. en vaan osaa, kokoajan säädän jotain ja sit tajuan et kello on puoliyö :xmas:
ja aamulla jurppii...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:en vaan siis osaa.
en vaikka tietokone olis kiinni koko illan, en vaikka ei olis kirjaa luettavana. en vaan osaa, kokoajan säädän jotain ja sit tajuan et kello on puoliyö :xmas:
Mulla on sama ongelma mut mul venyy ihan pikkutunneille ja sitte lapset herättää aikasin ja oon ihan väsy...
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:en vaan siis osaa.
Mulla on sama ongelma mut mul venyy ihan pikkutunneille ja sitte lapset herättää aikasin ja oon ihan väsy...
mullakin veny pikkutunneille kun olin vielä lapsen kanssa kotona, nyt on pakko mennä väkisin maate kun muuten ei tuu töistä mitään... voisin kyllä kukkua kaikki yöt ja deletoida aamut kokonaan elämästäni![]()