miks mä en laihdu pisteillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

possu

Vieras
Kertokaa omia kokemuksia painonvartijoiden ohjelmalla laihduttaneet tai siitä tietävät. Olen joskus lasten jälkeen saanut tosi reilusti pudotettua niillä ohjeilla ja nyt olis taas tarvetta ainakin 13 kiloa vähintään olis pudotettava. Mutta nyt olen kolme viikoa laskenut tarkasti pisteitä ja ekalla viikolla lähti veden juonnin aloituksen ansiosta pari kiloa, mutta sitten ei mitään enää. Ottaa ihan älyttömästi aivoon kun viikon on tosi tarkka eikä sitten mitään ole tapahtunut!!! Nyyh! Osaan huomioida kaikki ruoat oikein ja syön säännöllisesti eikä koskaan mene yli eikä alle pisteiden. Neuvokaa mitä mä teen, Vähennän pisteitä vai? Onko muilla tälläistä?

jätät nuo pisteet pois ja syöt sekä liikut ja katot mitä suuhus laitat. Kohta oot hermoraunio jos noita pisteitä vaan katsot ja funtsit

Kauan tuollainen säästöliekki mahd. kestää? En mä pysty missään nimessä laihduttamaan jos en niitä pisteitä laske. Mulla ei ole ollenkaan itsehillintää syömiseen nähden. Voikohan sillä olla merkitystä että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta? Lääkitys tietty on, mutta sehän on aineenvaihdunta sairaus... Millä saa aineenvaihduntaa kiihdytettyä?

Säästöliekki kestää niin kauan , kunnes syöt niin paljon, että kroppasi energiantarve täyttyy.Energiantarve on helppo laskea, kun keskimäärin kulutus on 30kcal/kg/vrk. ELi kerrot painosi tuolla kulutuksella. Jos haluat pudottaa painoasi 500g viikossa, syöt vain 500 kcal vähemmän, kuin on energiantarpeesi vuorokaudessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kauan tuollainen säästöliekki mahd. kestää? En mä pysty missään nimessä laihduttamaan jos en niitä pisteitä laske. Mulla ei ole ollenkaan itsehillintää syömiseen nähden. Voikohan sillä olla merkitystä että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta? Lääkitys tietty on, mutta sehän on aineenvaihdunta sairaus... Millä saa aineenvaihduntaa kiihdytettyä?

jos sulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa niin silloin mun mielestä kannattaa käydä lääkärin vastaanotolla, kun voi olla että lääkitys ei ole kohdillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nirppis harmaana:
Säästöliekki kestää niin kauan , kunnes syöt niin paljon, että kroppasi energiantarve täyttyy.Energiantarve on helppo laskea, kun keskimäärin kulutus on 30kcal/kg/vrk. ELi kerrot painosi tuolla kulutuksella. Jos haluat pudottaa painoasi 500g viikossa, syöt vain 500 kcal vähemmän, kuin on energiantarpeesi vuorokaudessa :)

Niin ja aineenvaihdunta kiihtyy liikkumalla ja juomalla tarpeeksi vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kauan tuollainen säästöliekki mahd. kestää? En mä pysty missään nimessä laihduttamaan jos en niitä pisteitä laske. Mulla ei ole ollenkaan itsehillintää syömiseen nähden.

Sit vaihdat karppaukseen. Syöt automaattisesti vain riittävästi. Et kertakaikkiaan jaksa syödä niin paljoa että paino ei tippuisi.

http://www.karppaus.info

Yhteistyössä