miks mä en bongaa palstalaisia tai joku bongaa mua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Hei haloo, mä oon ollut jo kolmena päivänä näytillä eikä mua oo lainkaan bongattu |O |O . Vaihdoin piru vie kaupunkiakin vaan ei auttanut :headwall: .

Mä luulin eka että mä näin tänään Ravistettavan mutta en sitten vissiin :'(

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Tuutko tohon meidän partsin alle hyppimään jos annan osoitteen! Voin sit bongata sut siitä ja tehä alotuksen "turkilmas nähty!!" :D

Mites pitkällä teidän partsi on B) :xmas:

meidän partsi sijaitsee Helsingissä.. pituus riippuu ihan sun etäisyydestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
En mäkään oo kyl koskaan ketään bongannu tai ollu bongattavana

Mihis mennään ostoksille että voidaan bongata toisemme? :whistle:

Joo sovitaan treffit ja kerrotaan sitten täällä että ollaan bongailtu :D .

Mä muuten olen bongannut Tytsin, mutta kovista yrityksistäni huolimatta mua ei olla bongattu :snotty: .

Jos mä laitan neonvihreän haalarin päälleni ja pidän isoa kylttiä jossa lukee: "mä oon turkilmas kaksplussalta" ja seison keskellä Turun toria... niin mikä todennäköisyys että joku edes säälistä tulis tekemään tänne musta bongausaloituksen B) :xmas: ??

Tuutko tohon meidän partsin alle hyppimään jos annan osoitteen! Voin sit bongata sut siitä ja tehä alotuksen "turkilmas nähty!!" :D

Mites pitkällä teidän partsi on B) :xmas:

meidän partsi sijaitsee Helsingissä.. pituus riippuu ihan sun etäisyydestä :D

No jos nyt lähden, niin parin tunnin päästä oon teidän partsin alla huutelemassa :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä en toivo että mua bongattaisiin B) vaikka voi olla, että päädyn niihin arvatkaa mitä näin kaupassa- juttuihin B)
Turkilmaksen mieluusti kyllä bongaisin.

Mä muuten mietin just Särkänniemessä että millainen aloitus musta tehtäisiin. Kun siis yks mimmi katsoi oikeesti tosi pahana pitkin nenäänsä mun kulahtaneita housuja ja todella huonosti asuun sopivia kenkiäni. Niin heti mietin että palstalla on tietty aloitus: "näin tänään niin tyylitajuttoman ja lihavan äidin, joka vielä lykki jotain vanhoja halpisvaunuja" :D :D

Ja mä myös bongaisin mielelläni sut ja monta muutakin =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
Etkös sä tytsin joskus bongannut? Mä en ole bongannut koskaan ketään...

Juu kirjoitin tuonne, en vaan heti muistanut =) . Eli bongaustili on kuitenkin jo avattu ja vieläpä melkoisen hyvällä osumalla noin niinkuin tunnettavuusasteikolla :xmas:

No, mä lupaan tulla torille katsomaan :D

Munstakin olis saanu kyl alotuksen kun juoksin tänään Prismassa esikoisen perässä, joka yritti paitsi jäädä lähes joka ikisen ostoskärryn alle myös olla äidin ahkera apulainen ja kiikuttaa mulle kaikkia mahdollisia tavaroita kärryyn :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä en toivo että mua bongattaisiin B) vaikka voi olla, että päädyn niihin arvatkaa mitä näin kaupassa- juttuihin B)
Turkilmaksen mieluusti kyllä bongaisin.

Mä muuten mietin just Särkänniemessä että millainen aloitus musta tehtäisiin. Kun siis yks mimmi katsoi oikeesti tosi pahana pitkin nenäänsä mun kulahtaneita housuja ja todella huonosti asuun sopivia kenkiäni. Niin heti mietin että palstalla on tietty aloitus: "näin tänään niin tyylitajuttoman ja lihavan äidin, joka vielä lykki jotain vanhoja halpisvaunuja" :D :D

Ja mä myös bongaisin mielelläni sut ja monta muutakin =) :flower:

entäs hikinen, ylipainoinen, puuskuttava, pyöräilykypäräinen, kulahtaneessa
paidassa kioskilla piipahtanut naisihminen, jolla on rekkalesbon lyhyt tukka...
tälläisen jos pääkaupunkiseudulta joku on tänään bongannut se olin ehkä minä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mäkin olen tytsin nähnyt kampaajalla sekä viime viikolla osikos ollut äitinsä? kyydissä maskun essolla tankkaamassa!

Mä en ole käynyt kyllä Maskussa vähään aikaan...tosin kuukaus sitten olin Maskussa kampaajalla, mutta essolla ei kyllä käyty.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mäkin olen tytsin nähnyt kampaajalla sekä viime viikolla osikos ollut äitinsä? kyydissä maskun essolla tankkaamassa!

Mä en ole käynyt kyllä Maskussa vähään aikaan...tosin kuukaus sitten olin Maskussa kampaajalla, mutta essolla ei kyllä käyty.

ei teil sattumoisin oo valkoista opelia?

Yhteistyössä