Miks mä aina hoksaan liian myöhään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Mä olen nyt jonkun aikaa haaveillu lapsuuden pelikonsolista eli nintendo 8-bittisestä ja niiden hinnat on aivan pilvissä tällä hetkellä :(

Jokunen vuosi sitten niitä ois saanu varmaan ilmaseksi, mutta nyt taitaa jäädäkkin haaveeksi...

Muistaako muut ne ihanat mario bros pelit ja zelda oli aivan huippu =)

totta
Mun mies meinas hävittää sen Commodore 64:n tässä joku vuosi sitten - kielsin ehdottomasti tekemästä moista typeryyttä

Saahan noita Nintendon pelejä pelattua PC:lläkin mut eipä se tietenkään ole sama juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Käviskö vaihtoehdoksi ladata ne pelit netistä koneelle. Nintendon ohjaimia vastaavilla nappuloilla löytyy kyllä ainakin microsoftilta ohjaimiakin

ai, että olis niinku yhtä idioottihelppo se käyttö? Mulla nimittäin menee noi x-boxit sun muut aivan yli hilseen...
toisaalta se nostalgia ois kohillaan ku sais koko vekottimen :)

Ihan samasta oon haaveillut!! Huutiksesta katselin, ja en kyl ihan odottanut että niinkin paljo niistä pyydetään ja maksetaan...
Mä oon niiiiin paljon kaivannut sitä vehjettä :D Vielä kun löytyis sen maton kanssa........! Mies pyöritteli silmiään :D

Mullapa onkin kyseinen laite tuolla kaapissa plus siihen läjäpäin pelejä!Aina välillä kaivan sen tuolta ja sitten pelaan hulluna jonkin aikaa kunnes taas kyllästyttää.Uskomattoman rentouttavaa ja nostalgista... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko niistä peleistä ja koneesta tänäpäivänä sit pyydetään/maksetaan?

pelkästä pelilaitteesta voi saada 50e ja sit ku siinä on pelejä mukana niin hinta nousee aika lailla. Pelkästä zelda pelistä saa helposti 20e...

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Mullapa onkin kyseinen laite tuolla kaapissa plus siihen läjäpäin pelejä!Aina välillä kaivan sen tuolta ja sitten pelaan hulluna jonkin aikaa kunnes taas kyllästyttää.Uskomattoman rentouttavaa ja nostalgista... :D

mä oon niin kade |O

Mulla on se, mutta pitääpä taas soittaa henkilölle, jolla se on lainassa... Viimeksi ei vastannut puhelimeen... Jos se on laittanut Nintendoni huutonettiin, en anna sitä koskaan anteeksi!

Pelejä on muistaakseni ainakin Simpsonit, Ski or die, Mariot 1 ja 3, Duck Hunt, Megaman 3, Batman.

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisen äiti:
Mulla on se, mutta pitääpä taas soittaa henkilölle, jolla se on lainassa... Viimeksi ei vastannut puhelimeen... Jos se on laittanut Nintendoni huutonettiin, en anna sitä koskaan anteeksi!

Pelejä on muistaakseni ainakin Simpsonit, Ski or die, Mariot 1 ja 3, Duck Hunt, Megaman 3, Batman.

ois kyllä aika temppu lainaajalta...

Pari kysmystä noista peleistä...
ensinnäkin zeldassa pitikö siinä eka löytää se jousipyssy jostain et voi ampuu ja sitä ennen vaan pakoiltava örkkejä?

sit sellanen et voiko noissa nettipeleissä vaihtaa sitä et ohjais peliä ohjaimella eikä hiiren näppäimillä?

Alkuperäinen kirjoittaja ilmukka:
mulla oli äskettäin kaverilta lainassa vanha nintendo :D tuli zeldaa ja marioo hakattua...ja se zelda on vaikee |O

zelda on huippu :) mutta osaaks sä vastata tohon mun kysymykseen että pitääkö se jousipyssy etsiä jostain ennenku voi käyttää aseita???
mä kuolen tossa nettipelissä koko ajan ku vaan juoksen karkuun örkkejä.

Mä vaan muistelen että zeldassa oli sellanen pikku kirjanen mukana jonka avulla pysty pelaan, että onnistuuko toi nettipeli sit ollenkaan??

Yhteistyössä