miks lapset on aina sillon kipeitä kun on keksinyt jotain kivaa tekemistä? ( sisältää turhaa valitusta )

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Mulla vapaa viikonloppu töistä, yllätys yllätys 2/ 4 lapsesta kipeänä. Flunssassa. 2½ v on lisäksi kuumeinen.
Oltais huomenna menossa miehen kanssa kahdestaan kaupoille, mummin kanssakin oli jo sovittu lastenhoidosta.
Nyt en sit tiiä raaskinko viedä tuota kuopusta mummilaan huomenna :/ vaikka olisi siellä siis maksimissaan 11-20 välisen ajan. yöksi voitais ihan hyvin hakea kotiin...
Ja jos vien, ni sit mä saan viimeistään täältä kuulla kuinka sydämetön olen kun vien sairasta lasta hoitoon :ashamed:

Onks tää joku karman laki et lapset sairastaa vaan sillon ku vanhemmilla olis jotain mukavaa tiedossa?

seuraava viikonloppuvapaa mulla on sit taas joskus. ja turha meidän menoja kai sinne on siirtää, eiköhän lapset oo sillonki kipeenä tai sit ei saada niille hoitajaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minusta tuo flunssa ei ole este.Ja kuume voi laskea tai olla niin alhainen ettei tahtia haittaa.

tekeeköhän tää raskaus mut sit extra tunteelliseksi kun melkein itkua väännän ajatuksesta että meidän poitsu sairastais ilman äitiänsä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Minusta tuo flunssa ei ole este.Ja kuume voi laskea tai olla niin alhainen ettei tahtia haittaa.

tekeeköhän tää raskaus mut sit extra tunteelliseksi kun melkein itkua väännän ajatuksesta että meidän poitsu sairastais ilman äitiänsä :snotty:

Varmaan.
Eiköhän tuo mummi osaa ja kykene hoitamaan vaikka pientä flunssaa olisikin.

Varmaan.

todennäköisesti :D

Varmaan.

todennäköisesti :D

Ja huomaat itse jaksavasi paremmin kun olet saanut hetken rauhan.
Siis kun tuo flunssa osaa kuluttaa vanhempiakin vaikkei mikään ihmeellisempi tauti ole.

Jos on paljon ollut tekemisissä mummin kanssa ja mummilassa käymässä niin eiköhän se ole vähän kuin toinen koti lapselle =) :hug: Voitte varmasti mennä viettämään kahden keskistä aikaa, onhan se mummi hoitanut sairaita lapsia varmaan ennenkin =)

Mä veisin kyllä.. eihän noin pienillä yleensä se kuume ole niin paha kuin isommilla, meillä ainakaan en näytä paljon menoa haittaavan. Mut ulkoilemaan ja mihinään kylään ei kyl viitti boiden kans lähteä. oon lopen väsynyt tähän neljän seinän sisällä olemiseen kun muksut on ollu viikon flunssassa ja kuumeessa. mut molempiin mummuoloihon on sellanen 300 km matkaa...

Yhteistyössä