miks kuukautiset on muuttuneet epäsäännölliseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkaa stressaamaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkaa stressaamaan

Vieras
eikai mulla suurempaa stressiäkään ole...
mut taas kp 37 ja mitään ei näy...viimeks tuli kierron pituudeks 37. tuntuu että joka toinen on pitkä, jotain 50pvää ja joka toinen toi 28. mulla aina olleet säännölliset joten ihmettelen, kesästä asti näin on ollut. epäsäännölliset. yleensä kierto on ollu 32-34pvää ja AINA säännölliset. mikä lie...

Oletko laihduttanut, onko elämänmuutoksia, lääkkeitä tms. Mulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset eikä niihin ole mitään erityistä syytä. Mutta jos sulla yleensä on ollut säännölliset niin varmaan kannattaisi mennä lääkäriin, jotta voidaan poissulkea jotkut sairaudet.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Oletko laihduttanut, onko elämänmuutoksia, lääkkeitä tms. Mulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset eikä niihin ole mitään erityistä syytä. Mutta jos sulla yleensä on ollut säännölliset niin varmaan kannattaisi mennä lääkäriin, jotta voidaan poissulkea jotkut sairaudet.

olen kyllä alkanut laihduttaa mutta olivat epäsäännölliset jo ennen laihduttamista.

ja mitkä sairaudet tätä aiheuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:

olen kyllä alkanut laihduttaa mutta olivat epäsäännölliset jo ennen laihduttamista.

ja mitkä sairaudet tätä aiheuttaa?

Ainakin kilpirauhasen toimintahäiriöt ja hormonaaliset häiriöt. En sen tarkempaa tiedä.

Yhteistyössä