Miks kerrostalon sääntöjä ei voi noudattaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Tuossa ilmoitustaululla lukee ihan selvästi että älä puistele parvekkeilta petivaatteita tai mitään muutakaan. Äläkä anna koirasi tehdä jätöksiä kerrostalon piha-alueelle.

Meidän yläkerran naapurit on tosi mukavia, MUTTA joka päivä puistellaan parvekkeelta ties mitäkin ja jos meillä on vähän parvekkeenlasit auki niin kaikki roska on sit meidän parvekkeella :( Koko ajan siis pidettävä niitä kiinni ku jotkut ei vaan tajua että ne leijailee muiden parvekkeille.

Ja yks ukko antaa koiransa kusta roskakatokseen ja muutenkin tuohon piha-alueelle |O Ei kyllä tarviis ku tässä talossa on aika paljon lapsiperheitä ja missään ei vois leikkiä jos pistäis kaikki paikat merkille mihin se antaa koiransa tehdä tarpeensa :kieh:

Saiko tällaisesta valittaa vai pitääkö mun taas avata sateenvarjo? :ashamed:

Just tuon takia en tulisi toimeen kerrostaloasukkaiden kanssa. Olisin laittamassa lappua postiluukusta tai muuten vaan jäkättäisin. :laugh:

Saapi valittaa. Ja itse koittasin kauniisti ensin sanoa asiasta (ainakin niille puistelijoille, he eivät ehkä kertakaikkiaan vaan osaa ajatella asiaa teidän kannalta), ja roskakatokseen laittasin iiiiiiison lapun :D

Mä mainitsisin asiasta kyllä molemmille. Se on raivostuttavaa, että jonkun toisen pölypunkit kopistellaan omalle parvekkeelle! Ja sitten toi koiran kusettaminen... siellä on narun päässä taas joku älykääpiö.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Just tuon takia en tulisi toimeen kerrostaloasukkaiden kanssa. Olisin laittamassa lappua postiluukusta tai muuten vaan jäkättäisin. :laugh:

Kuinkahan monta kertaa mä olen pistäny viestiä taloyhtiölle jo siitä että yks mies tupakoi sisällä ja se haju tunkee aina meille :snotty: Ja ei, ei se hyödytä mitään!
Mä haluuuuuuuun pois kerrostalosta, mutta ei oo paljon varaa :kieh: Ja jos mä meen laittaa lappua postiluukkuun ettei tarvii puistella parvekkeelta niin nehän saa heti tietää että kuka sen on laittanu ku ollaan ainuut jotka alapuolella asuu :D

Mä ostin maton olkkariin, lapsen oksennus taudin aikana rullasin sen parvekkeelle.
Kun lapsi parani ajattelin, että tamppaan maton ja tuon sisälle niin se haisi niin kuselle, että oksennus meinasi päästä :( Roskiin meni uusi matto.
Me asutaan alakerrassa ja tupakin tumpit ja tulitikut ovat meidän parvekkeella lähes jokapäiväisiä, vaikkei niitä sinne heitellä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Kuinkahan monta kertaa mä olen pistäny viestiä taloyhtiölle jo siitä että yks mies tupakoi sisällä ja se haju tunkee aina meille :snotty: Ja ei, ei se hyödytä mitään!
Mä haluuuuuuuun pois kerrostalosta, mutta ei oo paljon varaa :kieh: Ja jos mä meen laittaa lappua postiluukkuun ettei tarvii puistella parvekkeelta niin nehän saa heti tietää että kuka sen on laittanu ku ollaan ainuut jotka alapuolella asuu :D

Tehkää niin kuin me - asukaa ylimmässä kerroksessa :saint:

meillä sellanen vanha papparainen ja mummo(ovat yli 80-v) ja ruokkivat lintuja parvekkeella- kiva kun se houkuttelee oraviakin sinne ja sit ne oravat käyttää meijän parveketta vessana(jos on lasitus jääny auki), vaikka lasitukset ois kiinni,niin sitten ne linnut p*skoo ne täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
meillä sellanen vanha papparainen ja mummo(ovat yli 80-v) ja ruokkivat lintuja parvekkeella- kiva kun se houkuttelee oraviakin sinne ja sit ne oravat käyttää meijän parveketta vessana(jos on lasitus jääny auki), vaikka lasitukset ois kiinni,niin sitten ne linnut p*skoo ne täyteen.

No tällanen on mun mielestä kiellettyä :o
Ja kyllä mä kehtaisin sitä lappua laittaa ja isännöitsijälle valitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:

No tällanen on mun mielestä kiellettyä :o
Ja kyllä mä kehtaisin sitä lappua laittaa ja isännöitsijälle valitusta.

meil on kans tämmöistä, mutta kun kaikki on sitä mieltä että kun kyseessä on vanha ihminen n.85 niin ei voida kieltää kun tulee paha mieli

Yhteistyössä