miks kaikki menee aina päin pers..........???!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon ainakin kuukauden jo puhunu yhden palstalaisen kanssa et menen sen luo melkein 300kilsan päähän kun mun poika on isällään kesäloman. tarkotus oli huomena lähtee,niin eikös lapsen isä soita TÄNÄÄN et palauttaa pojan kaks päivää aikasemmin kun lähtee jolleki prkleen lomalle ämmänsä kanssa |O varmaan tosi vaikee olis lähtee ens -tai sitä seuraavalla viikolla ku kumpiki lomalla,vaan pitää lähtee just nyt vaik tietää et mul on tällanen suunnitelma |O ihan sama juttu kävi viime kesänä |O |O |O
mä oon niin vihanen ja pettyny ja surullinen et en kestä. lisäks alotettii miehen kanssa tupakkalakko ja heti alkuunsa ku muutenki on ollu vtun vaikeeta,niin tulee tällanen vastoinkäyminen!! mä meen tasan nyt röökille ja korkkaan kaljan ja märisen koko illan! |O
 
et olis kertonu menoista.. Jos vielä toistanu tuon jutun aikasemmin. Seuraavan kerran vaan tokaset että ; en ole kotona vaan 400km päässä, otappa vastuuta kun vuorosi on hoitaa lasta! Prkl!!
 
No miks otat pojan aikaisemmin kuin on sovittu??
Sanot vaan suoraan että sulla on omia menoja silloin ja otat lapsen takaisin silloin kun on sovittu.PISTE
Näin jouduin itse tekemään exän kanssa kun huomasi että mun menot kariutuu tuollaislla tempuilla.Laitoin stopin,ja taas toimii ihan hyvin. :kieh: Pistä kampoihin nainen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja palikka:
No miks otat pojan aikaisemmin kuin on sovittu??
Sanot vaan suoraan että sulla on omia menoja silloin ja otat lapsen takaisin silloin kun on sovittu.PISTE
Näin jouduin itse tekemään exän kanssa kun huomasi että mun menot kariutuu tuollaislla tempuilla.Laitoin stopin,ja taas toimii ihan hyvin. :kieh: Pistä kampoihin nainen!

olen pistänykin. ja tää tampio soitti lastenvalvojalle et mä jätän lapseni heitteille!!!! |O johon lastenvalvoja tokas sit et mul ei oo muuta vaihtoehtoo ku kestää ja pahotteli et tää on äidin rooli :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja palikka:
No miks otat pojan aikaisemmin kuin on sovittu??
Sanot vaan suoraan että sulla on omia menoja silloin ja otat lapsen takaisin silloin kun on sovittu.PISTE
Näin jouduin itse tekemään exän kanssa kun huomasi että mun menot kariutuu tuollaislla tempuilla.Laitoin stopin,ja taas toimii ihan hyvin. :kieh: Pistä kampoihin nainen!

olen pistänykin. ja tää tampio soitti lastenvalvojalle et mä jätän lapseni heitteille!!!! |O johon lastenvalvoja tokas sit et mul ei oo muuta vaihtoehtoo ku kestää ja pahotteli et tää on äidin rooli :|

ja isän rooliko sitten saisi olla sellainen, ettei pidä sopimuksiaan

:o :|
 
No voi hyvänen aika... Jos äitee ei ole paikalla,niin eiköhän se ole isä joka sen heitteille jättää???
Tee valitus ko lastenvalvojasta.

Kyllä ne tapaamiset sitä varten sovitaan että niistä pidetään kiinni ja niitä MOLEMMAT noudattaa.
Tapaamiset sovitaan että molemmat voivat suunnitella menonsa ja aikataulunsa niiden mukaan,ei niistä oman mielen mukaan pompita sinne tänne. Eihän millään sopimiuksella olisi muuten mitään virkaa??? :kieh: :kieh:
 
Miten kummassa se on äiti joka sen lapsen jättää heitteille, jos lapsi on isällään? Jos isä tietää, ettei äiti ole kotona, varsinkin kun siitä on etukäteen sovittu, niin isähän silloin on lapsesta vastuussa. Ei perkele kun kävi suututtamaan... Nyt et anna sille exälle periks! Sanot että kuten aikaisemmin olemme sopineet, lapsi on sinulla siitä päivästä siihen päivään, minä en ole kotona silloin kuten olen sinulle ilmoittanut jo hyvissä ajoin. Pysy lujana!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja palikka:
No miks otat pojan aikaisemmin kuin on sovittu??
Sanot vaan suoraan että sulla on omia menoja silloin ja otat lapsen takaisin silloin kun on sovittu.PISTE
Näin jouduin itse tekemään exän kanssa kun huomasi että mun menot kariutuu tuollaislla tempuilla.Laitoin stopin,ja taas toimii ihan hyvin. :kieh: Pistä kampoihin nainen!

olen pistänykin. ja tää tampio soitti lastenvalvojalle et mä jätän lapseni heitteille!!!! |O johon lastenvalvoja tokas sit et mul ei oo muuta vaihtoehtoo ku kestää ja pahotteli et tää on äidin rooli :|

ja isän rooliko sitten saisi olla sellainen, ettei pidä sopimuksiaan

:o :|

niihän se menee.. ei niillä sopimuksilla ole p.skankaan vertaa merkitystä.
 
Todellaki, nyt et anna periks. Soitat uudestaan sille lastenvalvojalle sitten ja jos se ei osaa mitään parempaa sanoa ni sanot sillekin pari valittua sanaa tilanteesta. Onhan toi nyt typerää. Jo se,et ex on tienny sun olevan muualla sitte ni ei voi edes vedota siihen,et ois olettanu asian sulle sopivan.
 
Vasta oli ystävälleni(yh) kerrottu lastenvalvojan luona,että se jonka luona lapset ovat kirjoilla on aina päävastuussa,eli myös ap:n tapauksessa äiti on vastuussa ja joutuu perumaan menonsa,jos isä joutuu(syystä tai toisesta) "palauttamaan" lapsen aikaisemmin kuin sovittu...epäreilua,mutta näin vain menee.

Mulle on niin ydinperheelliset,kuin eronneetkin aina sanoneet,että äiti on aina se joka kantaa vastuun...oli mies millainen tahansa. Ja mulla itsellänikin on kaksi lasta ja vaikka mieheni kanssa naimisissa olen ja hänkin vastuunsa kantaa,mutta kyllä se päävastuu on kuitenkin mulla. Hankala selittää,mutta näin se vain menee...Uskoisin,että mies kantaa lapsestaan vasta täysin vastuun siinä tapauksessa,että on leski tai eronnut ja saanut lapsiensa huoltajuuden itselleen,eli äiti on se tapaajavanhempi.

Että ei se nyt erilaisempaa ole oltiin sitten eronneita tai ei...

Mutta vinkkinä ap:lle antaisin,että älä täst edes kerro exällesi menojasi...ei pysty ainakaan niin helposti tekemään kiusaa sinulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja palikka:
No miks otat pojan aikaisemmin kuin on sovittu??
Sanot vaan suoraan että sulla on omia menoja silloin ja otat lapsen takaisin silloin kun on sovittu.PISTE
Näin jouduin itse tekemään exän kanssa kun huomasi että mun menot kariutuu tuollaislla tempuilla.Laitoin stopin,ja taas toimii ihan hyvin. :kieh: Pistä kampoihin nainen!

olen pistänykin. ja tää tampio soitti lastenvalvojalle et mä jätän lapseni heitteille!!!! |O johon lastenvalvoja tokas sit et mul ei oo muuta vaihtoehtoo ku kestää ja pahotteli et tää on äidin rooli :|

ja isän rooliko sitten saisi olla sellainen, ettei pidä sopimuksiaan

:o :|

niihän se menee.. ei niillä sopimuksilla ole p.skankaan vertaa merkitystä.

Se onkin jännää, miten isät voi aina rikkoa niitä sopimuksia miten huvittaa. Mutta sitten voidaan kyllä olla penäämässä niitä isän oikeuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
et olis kertonu menoista.. Jos vielä toistanu tuon jutun aikasemmin. Seuraavan kerran vaan tokaset että ; en ole kotona vaan 400km päässä, otappa vastuuta kun vuorosi on hoitaa lasta! Prkl!!

Tässä varmaan kaikkein toimivin neuvo. Eli kun vastaava tilanne tulee eteen, niin sanot vain, että nyt ei passaa, olen reissussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja palikka:
No miks otat pojan aikaisemmin kuin on sovittu??
Sanot vaan suoraan että sulla on omia menoja silloin ja otat lapsen takaisin silloin kun on sovittu.PISTE
Näin jouduin itse tekemään exän kanssa kun huomasi että mun menot kariutuu tuollaislla tempuilla.Laitoin stopin,ja taas toimii ihan hyvin. :kieh: Pistä kampoihin nainen!

olen pistänykin. ja tää tampio soitti lastenvalvojalle et mä jätän lapseni heitteille!!!! |O johon lastenvalvoja tokas sit et mul ei oo muuta vaihtoehtoo ku kestää ja pahotteli et tää on äidin rooli :|

ja isän rooliko sitten saisi olla sellainen, ettei pidä sopimuksiaan

:o :|

niihän se menee.. ei niillä sopimuksilla ole p.skankaan vertaa merkitystä.

Se onkin jännää, miten isät voi aina rikkoa niitä sopimuksia miten huvittaa. Mutta sitten voidaan kyllä olla penäämässä niitä isän oikeuksia.

sanos muuta. mua kyrsii kun meillä yhteishuoltajuus ja ukko ei edes tapaa lapsia.. ja yksinhuoltajuutta hän ei mulle anna, vaikkei sillä tapaamisiin ole edes merkitystä. helppoa toimia kun toinen osapuoli ei vastaa edes puheluihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vasta oli ystävälleni(yh) kerrottu lastenvalvojan luona,että se jonka luona lapset ovat kirjoilla on aina päävastuussa,eli myös ap:n tapauksessa äiti on vastuussa ja joutuu perumaan menonsa,jos isä joutuu(syystä tai toisesta) "palauttamaan" lapsen aikaisemmin kuin sovittu...epäreilua,mutta näin vain menee.

Mulle on niin ydinperheelliset,kuin eronneetkin aina sanoneet,että äiti on aina se joka kantaa vastuun...oli mies millainen tahansa. Ja mulla itsellänikin on kaksi lasta ja vaikka mieheni kanssa naimisissa olen ja hänkin vastuunsa kantaa,mutta kyllä se päävastuu on kuitenkin mulla. Hankala selittää,mutta näin se vain menee...Uskoisin,että mies kantaa lapsestaan vasta täysin vastuun siinä tapauksessa,että on leski tai eronnut ja saanut lapsiensa huoltajuuden itselleen,eli äiti on se tapaajavanhempi.

Että ei se nyt erilaisempaa ole oltiin sitten eronneita tai ei...

Mutta vinkkinä ap:lle antaisin,että älä täst edes kerro exällesi menojasi...ei pysty ainakaan niin helposti tekemään kiusaa sinulle.

Ei kyllä noin mene! Siinä on ammattitaidoton lastenvalvoja puhunut läpiä päähänsä kaverillesi. Kehotan ottamaan yhteyttä tämän lastenvalvojan esimieheen tai johonkin muuhun korkeampaan tahoon.

 

Yhteistyössä