M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Sivistä itseäsi, ja ota hatkat siitä suhteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vielä tyhmempi. Tein 2 lasta...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vielä tyhmempi. Tein 2 lasta...
voih... oletteko viel yhes?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vielä tyhmempi. Tein 2 lasta...
Kyllä. Mut kun aika kypsä, pakkaan sen laukun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä vielä tyhmempi. Tein 2 lasta...
Kyllä. Mut kun aika kypsä, pakkaan sen laukun.
mitäs sä olet päättänyt ajaksi? milloi se on kypsä?
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Puolet porukasta nyt vaan on keskimääräistä tyhmempiä, että minkäs sille tekee. Paitsi voihan sitä aina yrittää ottaa asioista opikseen.
En kyllä ihan oitis osta tuollaista, mitä monet täällä yrittää esittää: ei meillä ole mikään huonosti mutta tunteet on kuolleet. Kyllä siinä jotain aina silloin on ollu huonosti, mutta asia on haudattu ja sitten ollaan ku puujumalat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ittelleni sitä vaan täytyis raivota ku tollassen vajakin kans olen..
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:ei nyt kyllä nuo lähtemisperusteet tällä puheella ihan harkituilta kuulosta. Ja olis syytä kunnolla harkittua toimintaa olla, jos kerran lapsia on. Muuten et tosiaan ole kovin fiksu.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Tyhmiähän ne on eronneetkin, kuulemma.. että teitpä miten vaan, koskaan ei ole hyvä![]()