miks just mun pitää olla tyhmä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vielä tyhmempi. Tein 2 lasta...

voih... oletteko viel yhes?

Kyllä. Mut kun aika kypsä, pakkaan sen laukun.

mitäs sä olet päättänyt ajaksi? milloi se on kypsä?

Kun lapset isompia, käsittävät syitä ja seurauksia. Meillä ei ole riitaa tms "pahaa". Mutta tunteet kuolleet. Ahdistaa ja surettaa oma typeryyteni kun en vuosia sitten antanut periksi vaikka näin merkit siitä ettei kannattaisi tähän jäädä.

Puolet porukasta nyt vaan on keskimääräistä tyhmempiä, että minkäs sille tekee. Paitsi voihan sitä aina yrittää ottaa asioista opikseen.

En kyllä ihan oitis osta tuollaista, mitä monet täällä yrittää esittää: ei meillä ole mikään huonosti mutta tunteet on kuolleet. Kyllä siinä jotain aina silloin on ollu huonosti, mutta asia on haudattu ja sitten ollaan ku puujumalat.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
Puolet porukasta nyt vaan on keskimääräistä tyhmempiä, että minkäs sille tekee. Paitsi voihan sitä aina yrittää ottaa asioista opikseen.

En kyllä ihan oitis osta tuollaista, mitä monet täällä yrittää esittää: ei meillä ole mikään huonosti mutta tunteet on kuolleet. Kyllä siinä jotain aina silloin on ollu huonosti, mutta asia on haudattu ja sitten ollaan ku puujumalat.

niin, meillä tunteet ei tod ole kuolleet. niitä on ehkä vähän liikaakin. omapahan on päätökseni... ittelleni sitä vaan täytyis raivota ku tollassen vajakin kans olen..

ittelleni sitä vaan täytyis raivota ku tollassen vajakin kans olen..

Vakka kantensa valitsee, vai mitenkäs se meni...

Voithan sä aina lähteä jos se suhde ei tunnu hyvälle. Ei varmaan ole helppoa yksinkään, mutta oma valintahan se lopulta on miten elämänsä haluaa elää.

ei nyt kyllä nuo lähtemisperusteet tällä puheella ihan harkituilta kuulosta. Ja olis syytä kunnolla harkittua toimintaa olla, jos kerran lapsia on. Muuten et tosiaan ole kovin fiksu.

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
ei nyt kyllä nuo lähtemisperusteet tällä puheella ihan harkituilta kuulosta. Ja olis syytä kunnolla harkittua toimintaa olla, jos kerran lapsia on. Muuten et tosiaan ole kovin fiksu.

mahassa lapsi joo, ja en tod haluis erota, mut alan vaan olee niin kyrpiintynyt ton miehen toimintaan ja epävakauteen. ku ei voi luottaa...

Yhteistyössä