Miks jotkut haluaa olla baarireissuilla aamuun asti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse en välitä niinkään kännäämisestä vaikka olut pullon joskus juonkin.Teininä tuota kännihommaa tuli kyllä harrastettuakin jonkin verran mutta koska joka kerta oli niin huono ja sairas olo koko se hemmetin seuraavan päivän,lopetin liiallisen juomisen aika pian teini-iän jälkeen.:rolleyes:

itse en välitä niinkään kännäämisestä vaikka olut pullon joskus juonkin.Teininä tuota kännihommaa tuli kyllä harrastettuakin jonkin verran mutta koska joka kerta oli niin huono ja sairas olo koko se hemmetin seuraavan päivän,lopetin liiallisen juomisen aika pian teini-iän jälkeen.
No jaa. Itse en ajattele elämää niin, että kun on tietyn ikäinen, niin enää ei sovi tehdä jotain. Aika karua sellainen elämä. Kyllä mun mielestä on edelleen oikeasti rentouttavaa ottaa jurri silloin tällöin. Eikä siitä tietenkään enää mene siihen kuntoon, että konttaa ja oksentaa hiuksen vessanpöntössä. Mutta en ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä parin oluen juojia. Maksat alkoholista, alkoholiton olisi halvempaa. Alkoholi on myös pienissä määrissä elimistölle haitallista, joten miksi ottaa sellaista kroppaansa jos ei siitä mitään vaikutusta toivo.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
No jaa. Itse en ajattele elämää niin, että kun on tietyn ikäinen, niin enää ei sovi tehdä jotain. Aika karua sellainen elämä. Kyllä mun mielestä on edelleen oikeasti rentouttavaa ottaa jurri silloin tällöin. Eikä siitä tietenkään enää mene siihen kuntoon, että konttaa ja oksentaa hiuksen vessanpöntössä. Mutta en ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä parin oluen juojia. Maksat alkoholista, alkoholiton olisi halvempaa. Alkoholi on myös pienissä määrissä elimistölle haitallista, joten miksi ottaa sellaista kroppaansa jos ei siitä mitään vaikutusta toivo.
Ei ollut varmaan kyse iästä muuten, kuin että krapulat muuttuu karmeiksi krapuloiksi. Huuto-oksentaminen tapahtuu vasta seuraavana päivänä.
Alkoholittomat, ainakin itse kun viimeksi tilasin, oli kalliimpia ja yksi punaviinilasi päivässä on terveellisempi kuin pullo perjantaina.

• Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä