Miks itselläni on niin mahdoton ruokahalu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä mietin tuota vettä, että jos aamulla täyttäisin jäätävän kokoisen kannun vedellä ja iskisin sinne sitruunaa, niin josko sillä korvaisi välinaposteluja. Samalla huijaisi mahaa että se olisi täysi.
Koska tuo napostelu on jotenkin psykologinen ja opittu tapa varmaan?

Sinuna mä taiteilisin aamulla kunnon kulhollisen missä ois vaikka kurkkua ja porkkananpaloja ja muita rehuja mistä pidät ja sit et saa mitään ateriaa enneko oot syönyt ison kourallisen niitä rehuja.

Ei se vesikään pahaa tee mutta ei siitä vatsa täyty.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Sinuna mä taiteilisin aamulla kunnon kulhollisen missä ois vaikka kurkkua ja porkkananpaloja ja muita rehuja mistä pidät ja sit et saa mitään ateriaa enneko oot syönyt ison kourallisen niitä rehuja.

Ei se vesikään pahaa tee mutta ei siitä vatsa täyty.
Mut jos mä syön ne rehut aterioilla ja väliaikoina juon vettä?

Mä siis syön monipuolisesti, mutta määrät on isoja ja tahti on jatkuva.

Viimeksi muokattu:
Juuu-u. Mut ensiksi ne rehut ja sit vasta saa pottua ja pihviä.

Ja jos tulee liian nopsaan nälkä niin sit saa pelkkiä rehuja.

Kuulostaa ihan kamalalta! :cautious:
Siis mähän syön joka tapauksessa sen lautasellisen rehuineen ja pottupihveineen. Ei kai se järjestys ole tärkeä miten ne mahaan menee?

Siis mähän syön joka tapauksessa sen lautasellisen rehuineen ja pottupihveineen. Ei kai se järjestys ole tärkeä miten ne mahaan menee?

No ei.

Mut syö enemmän rehuja. Silleen ettei massuun mahdu enää muuta.

Asiasta toiseen... luulen, että sokeri ja (vaaleat) jauhot ja viljat ovat oikeasti syy kaikkeen. Niillä tehdään olutta, pullaa, pastaa, paahtoleipää. Sämpylöitä, lettuja, pannukakkua, korppuja, kakkua, keksejä... Kaikkea herkkua!

Niistä ko jotenkin pääsisi eroon niin olo ois varmasti loistava.

Tai siis onkin. Justhan olin kymmenen päivää hiilihydraatittomalla. Mut sit tuli viikonloppu ja hain punkkua ja tilattiin pitsaa ja plääääh!

Mua siis kilot eivät niin vaivaa mutta vatsaa turvottaa ja närästää ja jos vähänkin käyttää sokeria niin voi sitä mielitekojen määrää mikä siitä seuraa.

:eek: Ellu on vampyyri
giphy.gif
nii:unsure:

No ei.

Asiasta toiseen... luulen, että sokeri ja (vaaleat) jauhot ja viljat ovat oikeasti syy kaikkeen. Niillä tehdään olutta, pullaa, pastaa, paahtoleipää. Sämpylöitä, lettuja, pannukakkua, korppuja, kakkua, keksejä... Kaikkea herkkua!

Tai siis onkin. Justhan olin kymmenen päivää hiilihydraatittomalla. Mut sit tuli viikonloppu ja hain punkkua ja tilattiin pitsaa ja plääääh!

Mua siis kilot eivät niin vaivaa mutta vatsaa turvottaa ja närästää ja jos vähänkin käyttää sokeria niin voi sitä mielitekojen määrää mikä siitä seuraa.
Juu, kyllä kasviksia sais vielä tästäkin lisätä.

Mut täysjyväleivästä en luovu, rukiista/kaurasta. Just tänään oli Iltiksessä että kuitua tarvitaan, ja sitä on vaikea saada kasviksista (avokado tais olla poikkeus).

Pullaa teen/syön 1-2 kertaa viikossa, lettuja/pannaria kerran kuussa...aijai. :p:cry:

No ei.

Miten kymmenen päivän hiilihydraatittomuus toimi? Lähtikö kiloja? Turvotusta?

Mut täysjyväleivästä en luovu, rukiista/kaurasta. Just tänään oli Iltiksessä että kuitua tarvitaan, ja sitä on vaikea saada kasviksista (avokado tais olla poikkeus).

Pullaa teen/syön 1-2 kertaa viikossa, lettuja/pannaria kerran kuussa...aijai. :p:cry:

Mun piti tänään tehdä sapuska rehuista ja nauta-broilerijauhelihasta. Mutta. Cittarissa oli täytettyjä lettuja. Ne näyttivät pahoilta. Siispä päätin tehdä itse.

Ja sinne ne rehut sit taas jäivätkin...

Leivo pullat ruisjauhosta:cautious:

ja pannaria teet kananmunasta ja banaanista

Yhteistyössä