Miks ihmiset on niin ilkeitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on tämmönen kolmen perheen kimppa, ja jostain syystä nyt yks perheistä on ottanu meidät "silmätikukseen", eli aina kun tapaavat tän toisen perheen kanssa,(ja varmaan muillekkin!) niin jotain inhottavaa juoruavat meistä...esim., että me ollaan sellanen pari, että erotaan varmasti alle kolmessa vuodessa ja ait edessäpäin kehuu, et te ootte niin täydellinen pariskunta, kaikkee inhottavaa meidän lapsista ym. ym.
Tosi paskaa kun ovat olleet sellaisia ihmisiä, joihin olen luottanut ja paljon kertinu ihan arkaluontoisiakin asioita, nyt sit näköjään osoittautuukin ihan erilaiseks kun on aatellu...
Nyt ollaankin ihan tarkotuksella oltu vähän etäisempiä, viimeks jätettiin jopa menemästä kun kutsuivat tuon toisen perheen kanssa meidät heille saunomaan.
Ei huvita seurustella tuollasten selkäänpuukottajien kanssa

siksi koska heillä menee itellä henkisesti päin prinkkalaa.

elä oo ap missään tekemisissä tuommosen parin kanssa. mie ainaki siivoan elämästäni kaikki energiasyöpöt ja ilkeät ihmiset pois. :hug:

Ihmiset on paskoja. Sen huomasin exästä erotessani. Puolet naistuttavista haukkui minut maanrakoon kun "jätin" miehen (ero miehen pettämisen ja valehtelun takia) ja moni miespuolinen tuttu haukkui ensin minut ja kännissä yritti kähmiä kun oli helppo yh. Että joo..

meille lirkuti ja lärkuti ja voi kun ihanaa teillä ja takanapäin puhuu pahaa minkä ehtii. syynä vissiin kateus koska itse lapseton puolisonsa kanssa mut meillä on ja lisää tulossa.. joillekin saattaa jäädä pahanpuhuminen päälle kun on kerran aloittanut ei osaa pitää enää suutaan kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siksi koska heillä menee itellä henkisesti päin prinkkalaa.

elä oo ap missään tekemisissä tuommosen parin kanssa. mie ainaki siivoan elämästäni kaikki energiasyöpöt ja ilkeät ihmiset pois. :hug:

Aivan,niin kannattaa tehdä. Minä vaihdoin paikkakuntaa ja laitoin välit poikki moneen paskanpuhujaan.

Joo, en minäkään olisi moisien kanssa enää tekemisissä jos tuollain toimivat.
Sen toisen perheen kauttako olette kuulleet juoruja? Mitä he ovat mieltä?

kateus kai sen yleensä aiheuttaa... kellään ei saa mennä paremmin tai onnellisemmin tai muuten olla mukavampaa :o

sellainen on yleinen käsitys. ole onnellinen, että sinulle ollaan kateellisia ja nauti omista hetkistäsi, niin minä tein. =)

sitten kun alkaa oikein miettimään, miksi muut ovat kateellisia, niin vasta ymmärtää itsekin, että onkin onnellinen.

Joo, tuo toinen perhe on kertonu, no, he on niin kilttejä ihmisiä...se mies oli sanonu, että hän ei haluais kuulla ystävistään tuollaoisia paskapuheita..
Mut joo, niin mä sanoinkin miehelle, että kait meillä sit on asiat kohillaan, et pitää noin kadehtia.

Mut kyllä mäkin tiedän aika herkkiä asioita tuosta juoruilija perheestä, et jos haluaisin olla ilkee, niin tekiksin vastaiskun, mut eivät ehkä ole sen arvoisia ihmisiä et ite alkaisin puukottamaan!

Mut miks pitää kadehtia??? Mä en voi ymmärtää...oishan se kivaa, kun itellä ois aina samaa ja vbähä parempaa kun muilla, mut oikeesti, mua ei pätkääkään kiinnosta, onko naapurilla paremmat rattaat kun meillä..

Yhteistyössä