miks ihmeessä kasvot kuivaneet ihan korpuksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
minkä ihmeen takia mun kasvot ja silmänympärykset kuivanut ihan hirveesti nyt kevään aikana. nyt käytössä acon kuivan ihon puhdistusmaito, kasvovesi, ja kosteusvoide. ja mallu wilz tehokosteuttaja ja body shopin silmänympärysvoide. kerran viikossa cliniquen kuorintavoide ja naamio.
mut tänään kun meikkasin niin tajusin et iho todella kuiva, meikki jää sellaisiksi kasoiksi iholle ja iholle tulee kuivia läikkiä joissa meikki näyttää kauhealta.

mitä ihmettä tähän naamaan pitää laittaa et saan tän normaaliksi taas?? miks kasvot kuivanut näin järkyttävästi??

Miksi käytät kuorinaa, jos iho on valmiiksi jo noin pintakuiva? Jätä ihmeessä se pois! Ja hommaa raskaamman sarjan naamavoiteet, siis ei rasvaiset vaan kosteuttavat.

Mulla kans ollut samaa ongelmaa jo vuosia ja varsinkin talvisin iho on ihan hirveässä kunnossa, ellen todella sitä kunnollisilla tuotteilla hoida. Mulla tosin kuivuu iho muualtakin, mm. selästä talviaikaan niin, että ellen rasvaa joka päivä, saan töissäkin hiipiä välillä salaa nurkan taakse ravaamaan (sakset on oiva väline, kun käsissä ei mitta riitä :D)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletko synnyttänyt? mulla iho muuttui synnytyksen jälkeen tosi kuivaksi. siihen vielä päälle e-pillerien vaikutus ja pakkaskelit....

en ole.
nuo acon tuotteet on kosteuttavia. ja mulla vielä päivä käytössäkin yö voide joka kosteuttaa enemmän

Yhteistyössä