Miks homoja vainotaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lehti: Homomiehiä vainotaan Irakissa - 82 surmattu
Sunnuntai 13.9.2009 klo 12.36
Ainakin 82 homoseksuaalia on surmattu raa'asti tämän vuoden kuluessa, Helsingin Sanomat kertoo.

(MIKA HORELLI)Irak on maailman vaarallisin maa seksuaalivähemmistöille, sunnuntain Helsingin Sanomat kertoo.

Viime joulukuun jälkeen maassa on surmattu ainakin 82 homomiestä Iraqi LGBT -järjestö kertoo lehdelle. Järjestö tutkii parhaillaan useiden miesten kuolemantapauksia Etelä-Irakissa. Heidän epäillään joutuneen hyökkäyksen kohteeksi seksuaalisen suuntautumisensa takia.

- Irak on seksuaali- ja sukupuolivähemmistöille maailman vaarallisin maa, Irakin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä puolustavan järjestön perustaja Ali Hili arvioi lehdelle.

Myös ihmisoikeusjärjestö Human Rights Watch on huolissaan seksuaalivähemmistöjen tilanteesta. Järjestön mukaan Irakin homoseksuaalit ovat joutuneet tämän vuoden kuluessa järjestelmällisen kidutuksen ja murhakampanjan kohteeksi.

itte en vainoo mut jos joku syy pitäs keksii ni kai se ois se et niiltä ei saa :o muuten oon kuullu et homo seksuaalisuus ei oo nii luonnollista. en tiiä kyllä millasta se homo seksi on että onko se luonnollista. tää on mun vastaus.

Alkuperäinen kirjoittaja kumpivaikampi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus on:

No niin, olishan se pitäny arvata...
:kieh:
Tossa uskonnossa ei oo mitään hyvää, pelkkä tekosyy väkivaltaan

Rassissti!!

Ai kumpi;
Minä joka en hyväksy islamin "uskontoa"
vai
islamin uskoiset jotka ei hyväksy homoja