Miks hitossa laihtuminen alkaa rinnoista?

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Nii on tuol takalistossakin :whistle: :D
Mutta eikös se lantion alueen rasva ollut ihan biologisista syistä hyödyllistä...näin muistelen joskus lukeeneeni. Siis niinkuin kaukaisten esiäitiemme näkövinkkelistä. Tissien läski sai hävitä, maitorauhaset kun riittävät jälkeläisten ruokkimiseen, mutta lantion alueen pekonilla oli esiäideillemme jokin tärkeämpikin tehtävä...en vaan muista mikä.

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
alkaisikin... mulla laihtuminen alkaa sormista, jalkateristä ja naamasta :eek:
Kuppikoko pysyy samana vaikka paino vaihtelisi 36 kilon verran :ashamed:

Itse asiassa sormista on mullakin lähteny, sormukset meinaan putoo pian..
Ukko valitti että kylkiluut alkaa tuntua "ilkeesti". Ja painoa on kuitenkin vielä 9kg ylimääräistä jos lasketaan siihen mitä painoin ennen esikoista. (13v sitten)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Nii on tuol takalistossakin :whistle: :D
Mutta eikös se lantion alueen rasva ollut ihan biologisista syistä hyödyllistä...näin muistelen joskus lukeeneeni. Siis niinkuin kaukaisten esiäitiemme näkövinkkelistä. Tissien läski sai hävitä, maitorauhaset kun riittävät jälkeläisten ruokkimiseen, mutta lantion alueen pekonilla oli esiäideillemme jokin tärkeämpikin tehtävä...en vaan muista mikä.

No nää tissit kyllä petti mut tuon imetyksenkin suhteen :headwall:

tipsukka
joo..muttei mulla..painan siis 77kg ja e kuppi.sillo ku painoin 62kg oli d kuppi....ahistaa nää tissit ku niil mitää virkaa enää tos ole,pienemmät ottaisin ilomielin..no jos nyt 20kg laihuttaisin ni varmaan vois EHKÄ neki pienetyy =)

Yhteistyössä