Miks Fin-tv ei toimi? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietääks kukaan millon alkaa toimii? toissapäivänä viimeks pääsin sivustolle:/
Ja sulkeeks ne sen sivun oikeesti kesään mennessä, meinaan kiva ku oon ostanu sen vipin just ja nyt ei toimi:((

[QUOTE="sinii";23231109]Tietääks kukaan millon alkaa toimii? toissapäivänä viimeks pääsin sivustolle:/
Ja sulkeeks ne sen sivun oikeesti kesään mennessä, meinaan kiva ku oon ostanu sen vipin just ja nyt ei toimi:(([/QUOTE]

no ei sulje, se oli just niitä "piloja" joita sinne oli joku päässy runoilemaan.

Kiukkuset immeiset on tilanneet pienet hakkeroinnit ja estäneet sivuston aukeamisen. Tämä vastalauseena sille, että Fin-Tv on ladannut toisten tekemiä tekstityksiä ja poistaneet tekijän/tekijöiden nimen/nimet ja lisänneet omat nimensä niihin.

sivustolla sanotaan ainakin että on ollut serverissä vikaa jotan uskon että fin-tv avataan pian. mutta onko kenelläkään ollut että: Hups! Internet Explorer ei löytänyt osoitetta www.fin-tv.com

joo hyvä ettei ne sulje kesäl, mut on nii vaikeeta päästä ylipäätänsä koko sivulle kattoo leffoi et voi mun puolesta vaik sulkee kerralla ton paskan sivun, ku menee hermot..joskus toimii joskus ei..mitä vitun pelleilyy tääki on..vois jo päättää..

Siinä Lukee tällein: Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/kipak/public_html/include/settings.php on line 202

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/kipak/public_html/include/settings.php on line 202

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/kipak/public_html/include/settings.php on line 203

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/kipak/public_html/include/settings.php on line 216

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/kipak/public_html/include/functions.php on line 1900

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/kipak/public_html/include/functions.php on line 1900

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/kipak/public_html/include/functions.php on line 1900

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/kipak/public_html/include/functions.php on line 1900

mulle siihe kans tulee vaa, et virhetilanne, et;" Verkkoyhteys katkesi muodostettaessa yhteyttä. Yritä uudestaan. "
mite ton paskan saaa taas näkyyy ? noi 10minuuttii sitte toimi viel iha hyvi !

Mulla on Fin-tv toiminut eilisestä saakka moitteettomasti.
Uusin arttikkeli sieltä:

"Palvelin ongelmia
Julkaistut: Feb 26, 2011 Jäseneltä aziz007 Arkistointi: Finnish
Me olemme pahoillamme. Meillä oli serveri ongelmia ja minun oma severissä oli myös ongelmia. Me korjasimme kaikki ongelmat, minä toivon että tulee kiitoksia. Fin-tv ei koskaan sulkeudu, me rakastamme teitä ja haluamme tehdä sinut iloiseksi "

Yhteistyössä