miks facebookissa pitää yleisesti kertoa, koska rakastellaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kerro

Vieras
pitkään mietin mitä tarkottaa kun yks kaveri aina sillon tällön laittaa statukseensa sydämiä riviin.. nyt sen kaveri kysy et onko rakkautta ilmassa kun sydämiä laitat ni se oli avoimesti vastannu et kaikki näkee, että tarkotti rakastelua..mun mielestä sairasta!

joo näkeehän noita. Kerran kaverini kertoi myös tosi härskisti missä ja milloin miehen kanssa puuhailleet, ja hänellä oli miehen alakouluikäinen lapsi kaverina....leikö sitten rajannut profiiliaan niiin ettei lapsi näe, mutta epäilen... :/

No ei pidä... Mulla on kans yksi kaveri, joka kirjoittelee tuollaisia vihjailuja ja kuinka on ollut niin ihana päivän rakkaan kanssa ym... Tuntuu jotenkin kornilta ne päivitykset kun tiedän, että pariskunnalla on pahoja vaikeuksia ja nainen on todella onneton. Epätoivoista hehkuttamista, että joo kyllä meillä on kaikki hyvin. :/

Ai sitäkö se tarkoittaa! :o Parilla kaverilla joskus ollut... Mä laitoin kerran sydämiä statukseen (vaikka periaatteessa niiden viljely ärsyttää mua suunnattomasti) mutta ihan vain sen kunniaksi kun oli mun synttärit ja mies oli ostanut tosi ihanan lahjan. Ei sitä sydäntä ollut kenenkään tarkoituskaan sen tarkemmin ymmärtää... Toivottavasti eivät luulleet että ilmoittelin meidän sänkypuuhista! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo mä en kyllä haluais tietää kuka paneskelee milloinkin :x

Eikä mua edes kiinnosta. Ei vaikuta kovin aikuiselta, jos tuollaista asiaa pitää netissä hehkuttaa... tai jos on pahassa puutteessa niin onhan se toki järisyttävää, jos joskus jotain sitten tapahtuu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Ai sitäkö se tarkoittaa! :o Parilla kaverilla joskus ollut... Mä laitoin kerran sydämiä statukseen (vaikka periaatteessa niiden viljely ärsyttää mua suunnattomasti) mutta ihan vain sen kunniaksi kun oli mun synttärit ja mies oli ostanut tosi ihanan lahjan. Ei sitä sydäntä ollut kenenkään tarkoituskaan sen tarkemmin ymmärtää... Toivottavasti eivät luulleet että ilmoittelin meidän sänkypuuhista! :xmas:

Älä huoli, jollain se näköjään voi sydämet sitä tarkoittaa mutta ei yleisesti :D