Miks facebook ehdottaa mulle ihan jotain tuntematonta kaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mulla sama juttu. Kaikkein oudointa on se, että se ehdottaa mulle jotain tuntematonta, jonka kanssa mulla ei ole yhteisiä kavereita. Tämä ihminen on profiilikuvassaan lapsensa kanssa, ja sen lapsi on kuin mun tyttäreni identtinen kaksonen! :D

Oletko joskus katsonut esim. gmailin osoitekirjan kautta löytyykö kavereita? Minulle ainakin välillä ehdottaa tuollaisia tuntemattomia, jotka ovat olleen esim. saman sähköpostin vastaanottajakentässä (esim. anopin työkaveri) ja ne osoitteet jäävät sinne osoitekirjaan jos on esim. vastannut tällaiseen postiin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Jospa kuulut hänen kanssaan johonkin samaan ryhmään, esim. olet liittynyt jonkun koulun fanittajaksi tms.

Korjaan, siis ei fanittajaksi vaan että kuulut johonkin facebookin yhteisöön tämän henkilön kanssa.

Harrastatko huuto.net:tiä tai oletko muuten lähettänyt sähköpostia sellaisille, joitten nimi saattaa myöhemmin täysin unohtua? Facebook poimii ainakin gmail-osoitteita, jos sen antaa poimia!

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Harrastatko huuto.net:tiä tai oletko muuten lähettänyt sähköpostia sellaisille, joitten nimi saattaa myöhemmin täysin unohtua? Facebook poimii ainakin gmail-osoitteita, jos sen antaa poimia!

Poimii muistakin osoitekirjoista jos niiden avulla hakee kavereita.

Yhteistyössä