Miks eräs mies on aina paikalla watsappissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aina kun käyn kattoo sitä se on paikalla tai just ollu. Ainakin puolen tunnin välein. Kirjotteleekohan se jollekin naisille? Vai onko jotain miesten ryhmiä tms? Oon ihastunut ja paljon se mullekin kirjoittelee. Mut oonkohan sit ainoa.
 
Onko se joku työtön kotona kökkijä? Mulla on fb:ssa yks miespuolinen kaveri, joka istuu aamusta iltaan facessa, välillä yölläkin.
 
vierailija
Mies on siis joko paikalla tai juuri ollut paikalla aina kun käyt katsomassa. Oman määritelmäsi mukaan olet siis itsekin "aina paikalla" kun käyt kyttäämässä miestä joka on paikalla suunnilleen yhtä usein kuin sinäkin. Mies varmaan ajattelee sinusta samoin.
 
vierailija
Mulla ainakin näkyy se henkilön viimesin paikallolo sen perusteella, milloin se henkilö on käynyt viimeksi siinä meidän keskustelussa. Voisi päätellä, että se ap:n mies käy kyttäämässä puolen tunnin välein, onko ap:lta tullut uutta viestiä, tai onko hän juuri kirjoittamassa uutta.
 
Mulla ainakin näkyy se henkilön viimesin paikallolo sen perusteella, milloin se henkilö on käynyt viimeksi siinä meidän keskustelussa. Voisi päätellä, että se ap:n mies käy kyttäämässä puolen tunnin välein, onko ap:lta tullut uutta viestiä, tai onko hän juuri kirjoittamassa uutta.
Mulla se paikallaolo päivittyy olinpa missä keskustelussa tahansa tai en missään. Siitä paikallaolost ei voi päätell kenen viestejä on lukemassa. Sit jos kirjoittaa kyseiselle henkilölle, ni lukee "kirjoittaa"
 

Yhteistyössä