Miks en pääse lukemaan Martinan blogia?! Seiskan sivut mättää..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalamama

Vieras
Aattelin että ois hauska käydä lukasemassa kun en aiemmin oo, mut seiskan sivut ei anna kelata sivua alaspäin ollenkaan, onks vika minun koneella vai seiskalla? Vai ei kai ne voi oll maksulliset sivut?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä