Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mä en halua kanssa että äidin uutta miestä kutsutaan miksikään vaariksi.varsinkaan nyt kun mun isä on kuollut. sitä kutsutaan etunimellä.
ei tunnu oikealta vaaritella sitä.
läheinen voi olla ilman titteliäkin. miehen puolelta on kumminkin vaari ja pappa(isoisoisä)
Aivan! Miusta meilläkin asia ois erilailla, jos tämä mies olisi miulle ollut esim. isäpuoli, mutta kun ei niin ei... asuuhan hän äitini kanssa, joten avopuoliso taitaapi olla, mutta nykyään edes äitini koti ei ole miulle enää "kotikoti", vaan äitini ja tämän miehen koti. Entisen isäpuoleni halusimme papaksi, sillä olen hieman harvemmin tekemisissä oman isäni kanssa.
Ja entisen isäpuoleni kanssa elimme lähes 20 vuotta, joten hän on todella rakas ja läheinen miulle. Tämä äitini uusi mies ei ole mitään muuta miulle, kuin äitini miesystävä...
Ymmärrän kyllä. Jos äitisi eroaisi ja alkaisi seurustella uuden miehen kanssa, eihän sitäkään papaksi alettaisi heti kutsua. Ja mitä jos sitten taas eroaisi, lapsellahan olisi miljoona pappaa pian jos kuka tahansa äidin miesystävä voisi olla pappa.![]()
juuri näin... äidillä jo sen verran mones mies menossa, että...