Miks ei Reiman pipoja oo aikuisille??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pipopää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pipopää"

Vieras
Miks ei Reiman pipoja oo aikuisten kokoja? Ostin tänään tytölle tosi kauniin harmaan villapipon, sellasta kuviollista neulosta, oli myös vuori ja ne tuulisuojat korvien kohdalla ja tuli mieleen et just tollasen pipon ostaisin itselleni jos niitä olisi aikuisten kokoja. Mutta Reiman sivuilta katsoin että pipojen suurin koko on 56, se ei taida kuitenkaan aikuiselle mahtua, ja en kyllä tuota kokoa ole edes kaupoissa nähnyt. Harmittaa kun en mistään löydä pipoa joka olisi sekä kaunis että lämmin...

miksi otsikossa oli juuri REIMA. pipojahan voi lòytyà muulatakin... joo, ymmàrràn...nàit sen nàtin lastenpipon. itse olisin kuitenkin laittanut "mista kiva pipo aikuiselle"

No mittasin ja se oli 57,5. (mulla on aika paksu tukkakin) Luuletteko että vois mahtua? Ja ootteko nähneet kaupoissa 56senttisiä? Täälläpäin en ainakaan oo nähnyt :/

Kyllähän 56 sopii monelle aikuisellekin. Mutta täytyy kyllä ihmetellä, että mistä yleensä ostat itsellesi pipoja. Urheilukaupat ja tavaratlot myy aikuisille ihan samoilla ominaisuuksilla pipoja pilvin pimein, mutta aikuismaisemmilla kuvioinneilla ja väreillä.

[QUOTE="Mamma italiana";22060360]miksi otsikossa oli juuri REIMA. pipojahan voi lòytyà muulatakin... joo, ymmàrràn...nàit sen nàtin lastenpipon. itse olisin kuitenkin laittanut "mista kiva pipo aikuiselle"[/QUOTE]

No meillä on useita tuon merkin pipoja tytöllä siksi niistä löytyy kauniita ja ne istuu päässä parhaiten, ja tuosta tänään ostamastani tuli mieleen et tällaisen haluaisin itselleni. En tosiaan ole löytänyt kaupoista vuorellista ja tuulisuojallista kaunista pipoa, jotain Huskyn älyttömän rumia ja sairaan kalliita tms. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte hyvän merkin!

Bula, Kari Traa, wolkom, ynnä muuta valmistaa kivan näköisiä ja ominaisuuksiltaa hyviä pipoja jotka ei maksa sen enempää kuin Reimankaan pipot. Ja toisaalta miksi pipo ei saisi maksaa hiukan enemmänkin, sitä kun käytetään yleensä monta kuukautta putkeen joka ikinen päivä useita kertoja. aikuinen voi vielä käyttää samaa pipoa useamman vuoden. Miksi lapselle ostetaan kalliita pipoja jotka ovat sopivia yhden talven, mutta omaa päätä ei arvosteta?

Kyllähän 56 sopii monelle aikuisellekin. Mutta täytyy kyllä ihmetellä, että mistä yleensä ostat itsellesi pipoja. Urheilukaupat ja tavaratlot myy aikuisille ihan samoilla ominaisuuksilla pipoja pilvin pimein, mutta aikuismaisemmilla kuvioinneilla ja väreillä.

Olen tosiaan jo monta vuotta koittanut löytää itselleni kunnon pipoa, urheilukaupat ja marketit on koluttu läpi, enkä ole löytänyt mieleistä... Itse olen sitten neulonut, mutta en osaa tehdä kunnon vuoria, niin että piposta tulisi vielä siistikin.

Yhteistyössä