Mikrosteriloija, Avent

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Osataisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Osataisko

Vieras
Onko kellään kokemusta mikrosteriloijasta?? Siis kun pullot pestään ja sitten ne pitäisi keittää niin siis ilmeisesti tuo steriloija ajaa sen keittämisen aseman? Onko se hyvä?? Tuohon nyt ei tietenkään käy kuin aventin pullot, mut pitäis sit varmaan hankkia pelkästään aventin pulloja.. Onko mielestäsi hintansa väärti?? Hintaa on 39,90€ tarjouksessa näkyisi olevan 29,90€...

Ostettiin esikoiselle, toiselle en ostaisi. Aika vähän aikaa käytettiin sitä, toki silloin ihan kätevä oli. :) Kyllä mä siihen muitakin pulloja ja tutteja laitoin. :D Aventin pullot on kyllä ihan parhaita joten en näkisi sitä asiaa huonona, että "joutuisi" ostamaan vain aventin pulloja.

ei turhake, mutta ei kauhean välttämätönkään.

Ostaisin. Meillä on ollut moinen ja tulee olemaan jatkossakin, jos vauvoja vielä saadaan :)

Ja kyllä siihen meidän Aventin steriloijaan (mikrokäyttöinen) meni kaikki pullot, mitä marketti myy.

Viimeksi muokattu:
Ja nuo sähkökäyttöiset on sitten näköjään kalliimpia, jotain 70-80€.. Saako mistään havemmalla? Meillä on niin pieni mikro, ettei sinne mahdu tuo aventin mikrosteriloija :(

Se on tosi kätevä, jos vauva juo maitoa vain pulloista. Jos oot Tampereelta, niin voin myydä sulle ap tuollaisen, koska meillä just vierotettiin poika pullosta. Postittaa tuota ei kannata.

Miksei kannata postittaa, onko kallista vai mikä? Rikkoutuukohan se helposti postissa? Olisin huutamassa huutonetistä tuollaista, postikuluja siinä vaan ei ole ilmoitettu, pitänee kysellä..

[QUOTE="vieras";25233912]Miksei kannata postittaa, onko kallista vai mikä? Rikkoutuukohan se helposti postissa? Olisin huutamassa huutonetistä tuollaista, postikuluja siinä vaan ei ole ilmoitettu, pitänee kysellä..[/QUOTE]

Postikulut on suuret suhteessa tuotteen arvoon. Pakettina 8,50e, mutta saattaa olla että sen saa maksinakin lähetettyä...en varmaksi sano, kun ei mulla ole sitä enää enkä voi siis punnita.

Onko kukaan tällaisen laitteen omaava kokeillut ihan kattilasterilointia - eli riittävän iso kattila vettä ja tavarat sinne. Millainen ero tuon laitteen ja kattilan välillä vaivaan nähden? -Minusta kun tuo tuntui aika helpolta tuo kattilahomma, niin en sitten jotenkin kaivannut erillistä laitetta ja mietinkin, että miten paljon se voi vielä helpottaa?

Onko kukaan tällaisen laitteen omaava kokeillut ihan kattilasterilointia - eli riittävän iso kattila vettä ja tavarat sinne. Millainen ero tuon laitteen ja kattilan välillä vaivaan nähden? -Minusta kun tuo tuntui aika helpolta tuo kattilahomma, niin en sitten jotenkin kaivannut erillistä laitetta ja mietinkin, että miten paljon se voi vielä helpottaa?

Mä koin sen jatkuvan kattilassa pullojen keittämisen ärsyttävänä. Joka ilta piti keittää pulloja sen 2 kattilallista...paljon helpommalla pääse kun lappasi veden steriloihjaan, pullot mukaan ja mikrotti sen pari minuuttia.

Ehdottomasti suosittelen :) Kattilan kanssa läträäminen on todella paljon hankalampaa ja kalliimpaa.. Vesihöyryä koti täynnä, pullot kuumia nostettaessa, veden kaatelua edes takas. Steriloija on huomattavasti helpompi, siistimpi ja kätevämpi. Voi steriloida mitä tahansa mikä kestää mikrosteriloinnin.

Itse imetän vauvaa mutta toisinaan pumppaan ja annan pullosta. Tykkään ihan hirmuisesti tuosta mikrosteriloijasta! Steriloin sillä tutitkin pari kertaa viikkoon, edelleen mun nelikuiselle. Mulla on kaikki pullot tuota aventia kuitenkin, samoin sellaiset avent via -maidonsäilytysastiat. Mun erimerkkisen pumpun osia ei saa mikrosteriloida ja koen niiden keittämisen paljon työläämmäksi (johtuu varmaan siitä että isoin kattila on aina ruoanlaitossa/säilytyksessä).
Ihana keksintö!

Mulla oli Philipsin steriloija.

En käyttänyt kertaakaan, ja heitin sen roskikseen - jostain syystä en taas silloin ajatellut, että sen voisi myydäkin.

Minusta siis totaalisen turha. Jollekin ehkä tarpeen silti :)