D
ding
Vieras
Niinhän sitä kävi sitten, että mikron lasilautanen tipahti kuin hidastetussa filmissä ja sirpaleiksi meni. Älkää kysykö miten, oon tekemässä tuplavuoroa aika vähillä unilla
Eli siis työpaikan mikrosta ja pitäis mielellään suht. nopeasti saada uusi tilalle.
Olen sitä mieltä, että olisin joissain tavallisissa kaupoissa nähnyt tuollaisia myytävän? Tietääkö kukaan? Ebaystä löysin, ja näyttäisi olevan kyseessä universaalimalli, mutta kesän ajan hieman sekavan asumistilanteen takiani ei huvittais tilata postin kautta (töiden ja lomailun takia en pääsisi hakemaan, en käy säännöllisesti virallisella asunnollani ja työsuhdeasuntooni mulla ei ole edes osoitetta).
Kirpparit yms. tuntuu aika tuuripeliltä tällä pikkupaikkakunnalla. Huoh.
Olen sitä mieltä, että olisin joissain tavallisissa kaupoissa nähnyt tuollaisia myytävän? Tietääkö kukaan? Ebaystä löysin, ja näyttäisi olevan kyseessä universaalimalli, mutta kesän ajan hieman sekavan asumistilanteen takiani ei huvittais tilata postin kautta (töiden ja lomailun takia en pääsisi hakemaan, en käy säännöllisesti virallisella asunnollani ja työsuhdeasuntooni mulla ei ole edes osoitetta).
Kirpparit yms. tuntuu aika tuuripeliltä tällä pikkupaikkakunnalla. Huoh.