Mikko mallikas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
AAAHAHAHHAHAHAHA!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016011520963706_ul.shtml

"Lapsi alkoi nähdä painajaisia, kun päiväkodissa näytettiin Mikko Mallikas piirrettyä."

"Malmöläisessä esikoulussa näytettiin joulukuussa Tappelupukari Mikko Mallikas -animaatio. Elokuvassa Mikko Mallikas tuntee syyllisyyttä motattuaan jalkapallokaveriaan.

Ainakin yksi oppilaiden vanhemmista teki kantelun animaatiosta koulujen valvontaviranomaiselle. Tämän vanhemman mukaan hänen lapsensa näki "kauhistuttavan" Mikko Mallikkaan takia yli viikon painajaisia."

Missä tynnyrissä nää kasvaa? :D

Kohta niinhin saadaa ikärajat ja merkintä väkivallasta. Sinällään painajaisia voi saada mistä vaan, mutta vanhenpien tekemä ilmoitus :rolleyes::ROFLMAO::eek::confused:

Onhan monet nähneet painajaisia pikku kakkosen morsostakin. Meillä yksi lapsista pelkäsi taas lastenvideoiden alkutunnusta pienenä. Syöksähti aina pois kädet korvilla ja kyseli eteisen puolelta, että joko se meni.

Kohta niinhin saadaa ikärajat ja merkintä väkivallasta. Sinällään painajaisia voi saada mistä vaan, mutta vanhenpien tekemä ilmoitus :rolleyes::ROFLMAO::eek::confused:

Onhan monet nähneet painajaisia pikku kakkosen morsostakin. Meillä yksi lapsista pelkäsi taas lastenvideoiden alkutunnusta pienenä. Syöksähti aina pois kädet korvilla ja kyseli eteisen puolelta, että joko se meni.

En minä turhaan sitä morsoa suviksiin vertaakkaan ;)

Mutta joo Mikko mallikas on kyllä lähempänä perunaa jolla raajat.

Pelottavaa...

Tai jos väkivalta kohtauksessa pelotti, niin voi nykyajan pieniä miten joutuvat kokemaan sitä aikapaljon isommassa mittakaavassa tulevaisuudessa.
Kunhan tässä rikastutaan.

No onhan se aika pelottava :LOL:
Joku päivä siinä uhkailtiin lapsia selkäsaunalla ja isä oli läpsivinään lapsia pelotteeksi muille. Ja jossain jaksossa traumatisoitunut maahanmuuttaja ex-sotilas kertoi jotain ahdistavia sotamuistojaan lapsille. Ei ehkä enää tämän päivän lastenohjelmissa tuollaisia juonikuvioita sepitettäisi :D

1. Mikko mallikas on sairaan näkönen. Ihan jäätävän kokoinen kuuppa ja piikkejä pystyssä siinä.
2. Epätodellisen kunnollinen ja tottelevainen poika. Mun mielestä on väärin antaa sellaista kuvaa, että yksikään lapsi olisi tuollainen.
3. Epätodellisen kärsivällinen isä. Ihan liikaa paineita normaaleille vanhemmille, jotka ovat vain ihmisiä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mikko Mallikas on skini. Se kalju ja äärimmäisen totteleva, kuten sotilaalliseen kuriin kuuluukin. Mikko on nimensä mukaisesti "mallikas". Tuollaisia nuoria poikia kun olisi enemmän, niin meillä olisi edessämme hyvä tulevaisuus.

Eikö se ollut Alfons Jokinen alunalkaen? Silloin joskus kasikytluvun alussa kun se tuli. Vai oliko seitkytluvun loppua peräti?

Mä luokittelin sen silloin tylsiin lastenohjelmiin. Mitään ei tapahtunut toisin ko hirmu herkussa Rosvo Rudolfissa.

Viimeksi muokattu:
1. Mikko mallikas on sairaan näkönen. Ihan jäätävän kokoinen kuuppa ja piikkejä pystyssä siinä.
2. Epätodellisen kunnollinen ja tottelevainen poika. Mun mielestä on väärin antaa sellaista kuvaa, että yksikään lapsi olisi tuollainen.
3. Epätodellisen kärsivällinen isä. Ihan liikaa paineita normaaleille vanhemmille, jotka ovat vain ihmisiä.
Mikko Mallikas on kamalannäköinen, mutta ei ole ihme kun katsoo isäänsä:

mikkomallikas_isa.jpg

Mutta mä sain aina lapsena traumoja myös Mintusta ja sen äidin ulkonäöstä. Ja sitä kirjasarjaa oli joka paikassa.
Kattokaa, ei nääkään ihan terveitä ole.

MINTTU+MORSIUSNEITONA+LK.jpg

• Tykkää
Reactions: .....
Mä mietin jo lapsena että miksi meitä suomalaisia lapsia rangaistaan rumilla ja ankeilla piirroshahmoilla.

22457

Ja

muumit+004.JPG

9789513165789_original.jpg

Vs.rapakon takaa...

latest

pnp_kissin_pic.jpg

Mittee se Echo höpäjää. Ihan kivannäköisiä on suomalaiset piirroshahmot. Ei kaiken tartte olla niin hienoa ja siloiteltua kuin Ameeriikassa. Nyt pipoa löysemmälle. :)

Mittee se Echo höpäjää. Ihan kivannäköisiä on suomalaiset piirroshahmot. Ei kaiken tartte olla niin hienoa ja siloiteltua kuin Ameeriikassa. Nyt pipoa löysemmälle. :)
Kun on viettänyt lapsuutensa Mintun varjossa niin traumoja jää. Pelkäsin että "onko mun nyt tykättävä näistä?" Kirjastossa haparoin aina käsiini ulkomaisia lastenkirjoja

Mutta mä sain aina lapsena traumoja myös Mintusta ja sen äidin ulkonäöstä. Ja sitä kirjasarjaa oli joka paikassa.
Kattokaa, ei nääkään ihan terveitä ole.

MINTTU+MORSIUSNEITONA+LK.jpg
Aaargh, voi hemmetti, että inhosin tuota jo pienenä. Onneksi kirjoja ei kotiin saakka kukaan raahannut, mutta mummolaan tuli joku lehti, missä minttu ilmestyi.
Ihan hirveä.

• Tykkää
Reactions: Echo