Mikko haastoi Helenan oikeuteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi Mikko Koivu vaikuttaa kyllä todella katkeroituneelta ja kostonhimoiselta, raukkamainen jätkä Valitettavasti se varmaan menee niin, että koska mikko koivulla on rahaa, niin lapset määrätään sille, kun on esim. tarjota jokaiselle lapselle omat huoneet.

Toi Mikko Koivu vaikuttaa kyllä todella katkeroituneelta ja kostonhimoiselta, raukkamainen jätkä Valitettavasti se varmaan menee niin, että koska mikko koivulla on rahaa, niin lapset määrätään sille, kun on esim. tarjota jokaiselle lapselle omat huoneet.
Tuskin vain saa yksinhuoltajuutta. Näkeehän tuon Mikon kuvastakin, että viina on maistunut. Helena mainitsi asiasta vuosi sitten Enbuske&Hörkko-podcastissa. Ohjelma on maksuton netissä.

Hyvä, jos lapset pääsevät vihdoin eroon vanhemmasta, joka tuntuu käyttävän heitä vain pelinappuloina somekampanjoissaan. Lasten etu on turvallinen ja tasapainoinen perhe-elämä, mitä he eivät selvästikään toisella vanhemmistaan saa. Toivottavasti tämäkin oikeus tekee järkipäätöksen.

Hyvä, jos lapset pääsevät vihdoin eroon vanhemmasta, joka tuntuu käyttävän heitä vain pelinappuloina somekampanjoissaan. Lasten etu on turvallinen ja tasapainoinen perhe-elämä, mitä he eivät selvästikään toisella vanhemmistaan saa. Toivottavasti tämäkin oikeus tekee järkipäätöksen.
Milloin nettipalstat pääsevät eroon tuuttauksistasi? Millä täytät tyhjiön, kun Helenan oikeusjutut on voitettu, ja Mikko on luikkinut pakoon häntä koipiensa välissä Missisipin metsiin? Sinne hän pystyttää Kolmikerta-reservaatin vertaisilleen jääkiekkoraakeille.

Milloin nettipalstat pääsevät eroon tuuttauksistasi? Millä täytät tyhjiön, kun Helenan oikeusjutut on voitettu, ja Mikko on luikkinut pakoon häntä koipiensa välissä Missisipin metsiin? Sinne hän pystyttää Kolmikerta-reservaatin vertaisilleen jääkiekkoraakeille.
Onko Mikko osoittanut merkkejä halustaan palata Yhdysvaltoihin? Olen ollut siinä käsitysessä, että se oli Helena, joka halusi viettää dolce vitaa siellä lelupoikansa kanssa. Eksän rahoilla, toki.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Onko Mikko osoittanut merkkejä halustaan palata Yhdysvaltoihin? Olen ollut siinä käsitysessä, että se oli Helena, joka halusi viettää dolce vitaa siellä lelupoikansa kanssa. Eksän rahoilla, toki.
Natalia jo laskee päiviä milloin pääsee pois ”perseestä” eli Turusta.

Sinulla taitaa olla asiasta jotakin sisäpiirin tietoa, vai onko kyse ihan vain naisvihasta?
Sinulla taitaa olla asiasta jotakin sisäpiirin tietoa, vai onko kyse ihan vain naisvihasta?
Minulla ei ole sisäpiiritietoa. Ihan vain terveellä järjellä päättelin, ettei Natalian elämä ole kaksista sisäänpäinlämpiävässä, rasistisessa, sovinistisessa ja tunkkaisessa persläpikaupungissa.

Sinä olet kirjoittaja, jonka tekstien olen huomannut olevan huomattavasti persläpitunkkaisempia kuin kenenkään livenä tapaamani ihmisen. Asutko sinäkin Turussa?

Sinä olet kirjoittaja, jonka tekstien olen huomannut olevan huomattavasti persläpitunkkaisempia kuin kenenkään livenä tapaamani ihmisen. Asutko sinäkin Turussa?
Olet Mikko-teamin kantava voima, ja kirjoituksesi on helppo tunnistaa.
Kuuntelin Enbuske&Hörkkö-podcastin vuoden takaa. Ohjelmassa todetaan sama asian minkä kirjoitin viestiini. Tuomas sanoi, ettei Natalia viihtyy Turussa. Kaupunki on aina ollut yleisesti ronskin vitsailun aiheena.
Tunsin aikoinaan sieltä muuttaneen naisen, joka oli veemäinen juoruämmä. En sitä heti tajunnut, mutta myöhemmin työkaverini kertoivat naisesta hyvin puistattavia juttuja. En ihmettele miksi Helena oireilee ja panikoi Turussa ollessaan.

Olet Mikko-teamin kantava voima, ja kirjoituksesi on helppo tunnistaa.
Kuuntelin Enbuske&Hörkkö-podcastin vuoden takaa. Ohjelmassa todetaan sama asian minkä kirjoitin viestiini. Tuomas sanoi, ettei Natalia viihdy Turussa. Kaupunki on aina ollut yleisesti ronskin vitsailun aiheena.
Tunsin aikoinaan sieltä muuttaneen naisen, joka oli veemäinen juoruämmä. En sitä heti tajunnut, mutta myöhemmin työkaverini kertoivat naisesta hyvin puistattavia juttuja. En ihmettele miksi Helena oireilee ja panikoi Turussa ollessaan.

Tarkoitatko, että pitkälle edennyt aivokuppa on kaikkien vuodatusten ja murtautumisten.ja kaiken muun takana? Olen pahoillani hänen puolestaan, se ei voi olla helppoa. Läheisethän siinä tietysti myös kärsivät. . Siltä toyboyltako se tuli?

Tarkoitatko, että pitkälle edennyt aivokuppa on kaikkien vuodatusten ja murtautumisten.ja kaiken muun takana? Olen pahoillani hänen puolestaan, se ei voi olla helppoa. Läheisethän siinä tietysti myös kärsivät. . Siltä toyboyltako se tuli?
Kirjoitksesi ovat sairaita ja ällöttäviä. Olet ehkä sama häiskä niistä kolmesta surkimuksesta, joista uutisoitiin Hesarissa. Joku on aloittanut uutisesta ketjun tällä palstalla. Suomalaisten miesten käsitys erotiikasta on kammottavalla tasolla.
Kun naista ei saa, revitään uhri sairaalan odotushuoneesta läheiseen pusikkoon kolmen miehen voimin. Käräjäoikeus myöhemmin toteaa, ettei ole tarpeeksi näyttöä naisuhrin raiskauksen vastaan panemisesta. Netti kuten myös tämä palsta on täynnä vastaavia miesraakalaisia. Helena on myös suomalaisen jörön ja väkivaltaisen miesmaailman uhri.

Yhteistyössä