viola78 harmaana
joo,eikö se naisvuoren kupeessa oleva puisto ole hyvä =)
nähäään siellä kymmeneltä =) :wave:
Jeps. Tulossa ollaan.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2006 klo 13:59 viola78 harmaana kirjoitti:joo,eikö se naisvuoren kupeessa oleva puisto ole hyvä =)
tuu vain vaikka 10.30,eiköhän me siellä vielä olla,samoin milla =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 10:43 pikkubertta harmaana kirjoitti:Tullaan jos keretään!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 17:05 viola78 harmaana kirjoitti:mä joudun kyllä jäämään pois :/ poika on taas kipee ...mutta kerkeehän näitä tapaamisia tulla :wave:
joo,ei ois pitäny ulkoilla sen kanssa vielä viikkoon kun kuume meni ohi,tää on niin sairauksille altis tää pikkueläväAlkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 21:27 ettearvaakukaolen kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 17:05 viola78 harmaana kirjoitti:mä joudun kyllä jäämään pois :/ poika on taas kipee ...mutta kerkeehän näitä tapaamisia tulla :wave:
No voi kökkö.. :/ Ja mä jo pakkasin laukkuun huomista varten valmiiksi sellasen formula-auton.. Jos teiltä vaikka löytys joku, kuka sillä leikkis..
No, pitää antaa se sitten joku toinen kerta..
Parantukaahan pian! :wave: