Mikäs on teistä paras liukaste?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Banskunkuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ceridal lipolotion

Tämä on minustakin paras. Ja sitä voi pitää vaikka kirjahyllyssä, eikä käy niin ku eräillä kävi klick tuubin kanssa. :laugh:
kuis kävi???

Mentiin siinä sitten kylään ja siinä se nökötti telkun päällä tuo tuubi, eihän me nyt mitään siitä sanottu, mutta kun emäntä huomas itse sen, niin sehän meni aivan punaseksi ja puhumattomaksi ja hivuttautui vaivihkaa viemään sen tuubin siitä veks... loppuillan hän oli kovin vaivautunut, vaikka oltiin miehen kanssa, niin ku ei mitään ois ikinä nähtykään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ceridal lipolotion

Tämä on minustakin paras. Ja sitä voi pitää vaikka kirjahyllyssä, eikä käy niin ku eräillä kävi klick tuubin kanssa. :laugh:
kuis kävi???

jollakin muullakin käyny hassusti sen kanssa, minun likkani kummitäti laittoi sitä hiuksiinsa, kun luuli geeliks, :laugh: oli meinaan vessassa tuo purkki :laugh:

Ihan vaseliinia ollaan met käytetty ja hyväksi todettu ihan normi yhdynnässäkin. Muista ns. oikeista liukasteista loppuu se liuku pian ja pitäis vaan lotrata lisää ja lisää. Meillä toimii tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja kultu:
Ihan vaseliinia ollaan met käytetty ja hyväksi todettu ihan normi yhdynnässäkin. Muista ns. oikeista liukasteista loppuu se liuku pian ja pitäis vaan lotrata lisää ja lisää. Meillä toimii tuo.

taidat olla sit harvinaisen kuiva? me käytettiin vaseliinia ennen mut nyt ollaan siirrytty normaaliin liukasteeseen. vaseliini tekee paikat liian märäks ku siinä kostuu lopulta sit itseki kuitenki ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HIh:
Yllättävän monella on ceridalia yöpöydällä. :D
Nyt tiedän miksi. :laugh:
Vaikka mitäpä tuossa on nauramista, emännällä kuivat paikat?!?! :ashamed:

Ei mulla ainakaan kuivat paikat ole. mutta se tekee limakalvoille ihan hyvää ja laitan sitä aina pesun jälkeen, niin se pitää sen kosteuden ja hikisyyden poissa, niin on pidempään puhtaan tuntuinen.

Ja sitä käytetään meillä iholle ihan muutenkin ja korviinkin sitä voi laittaa, niin tulee kökköset pois ja pysyy korvakäytävät puhtaina.