Mikäs mua ny väsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Menneen vuorokauden aikana oon nukkunu 14h :o Ja silti meinaan nukahtaa joka välissä, äsken ku pojat nukahti, niin nukuin itteki ja vielä päikkärit kelpais. Eilen en pysyny hereillä ku yritin kattoa tv:tä. Yleensä valvoskelen puolille yötä, mutta ny oli yheksän jälkeen pakko mennä petiin :kieh: Ei jaksais oikeen mitään tehdä. Kai täs jotenki täytyy piristyä, että saa jotain aikaiseksi.... tai sitte mennä pikku-päikkäreille :D

täällä kans väsymystään ihmettelevä. veriarvot on kohdallaan, sen kuulin just tänään...luin tuossa ketjua jossa puhuttiin fibromyalgiasta ja siin oli linkki jossa kerrottiin oireista ja yks oire oli voimakas väsymys. mulla on tätä väsymystä jatkunu jo jonku aikaa ja tuntuu että voisin nukkua tähän istualleni, vaikka mäkin nukun ihan kunnon yöunet ainakin ajallisesti, liekö laatu sitten heikko.
*potkin täältä sua jos sä potkit mua takas *

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Menneen vuorokauden aikana oon nukkunu 14h :o Ja silti meinaan nukahtaa joka välissä, äsken ku pojat nukahti, niin nukuin itteki ja vielä päikkärit kelpais. Eilen en pysyny hereillä ku yritin kattoa tv:tä. Yleensä valvoskelen puolille yötä, mutta ny oli yheksän jälkeen pakko mennä petiin :kieh: Ei jaksais oikeen mitään tehdä. Kai täs jotenki täytyy piristyä, että saa jotain aikaiseksi.... tai sitte mennä pikku-päikkäreille :D

mulla vähän samaa vikaa,oon nyt nukkunut liki saman verran meidän 2v tytön kaa vuorokaudessa viikon parin ajan eli n12-13h yöunia ja 2-3 h päikkärit päälle.Ja siltikin väsyttää koko ajan...
No nyt myös rinnat olleet pari päivää kipeät ja hermo kireellä että,että...
No edelliset menkat ainakin tuli normisti...saapi nähdä...

Yhteistyössä