Mikänkä takia pyytävät tuomaan päiväkotiin kuravaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loskaa

Vieras
ja kummparit, vaikka eivät niitä sit lapsille pue pyynnöstäkään päälle?
Täällä helsingissä ainakin tää viikko ollut aikamoista loskaa ja poika aina sisävaatteita myöten märkä kun haen iltapäivällä tarhasta.

Oon pyytänyt laittamaan saappaita ja kuriksia, mutta siellä ne roikkuu naulakossa.
Pojalla oon nyt käyttänyt Jonathan-haalaria, mutta se ei todellakaan kosteutta pidä. Meillä myös Ticketin puku, joka varmaan pitäs kosteutta huomattavasti paremmin, mutta poika sulaa se päällä. Pakkasta pitäs olla lähemmäs -10, jotta vois sitä käyttää.

helsingissä helsingin tapaan.. toiset hoitajat laittaa lapset pukemaan kurikset, ne on helpompi huudella ja laittaa kuivumaan ku iso läjä haalareita :( No, jokainen tallaa tyylillään ja INTTÄÄ VASTAAN niille pk tädeille -minulle myös ;)

Oletko siis varma että niitä ei pueta? NImittäin ei niillä kuravaatteillakaan tee mitään jos ne puetaan väärin! JOs kaikkien housujen lahkeet laitetaan kumpparin ulkopuolelle, ni eihän se vettä pidä. Samoin, jos lapsella kurahanskat repsottaa puolitiessään ku tädit ei viitti laittaa niit kunnolla, ni totta mooses lapsi kastuu.

Alkuperäinen kirjoittaja oletko:
Oletko siis varma että niitä ei pueta? NImittäin ei niillä kuravaatteillakaan tee mitään jos ne puetaan väärin! JOs kaikkien housujen lahkeet laitetaan kumpparin ulkopuolelle, ni eihän se vettä pidä. Samoin, jos lapsella kurahanskat repsottaa puolitiessään ku tädit ei viitti laittaa niit kunnolla, ni totta mooses lapsi kastuu.

No ei pueta, iltapäivällä ovat aina ulkona kun haen pojan.

Alkuperäinen kirjoittaja oppikkaa jo:
ei se pelkkä Jontahani pidäkkään kosteutta,eihän tavis Reiakaan pidä ;)

Joo, mut meillä tää Jonathan tavallaan kakkospuku, koska näillä ilmoilla toi Ticketin puku meidän pojalle aivan liian lämmin.

Yhteistyössä