Mikän lehden voisin tilata kummipojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
Hänen äitinsä sanoi että olisi kiva joku lehti tilata ,niimpä sanoin että minä voin vaika vuodeksi tilata jonkun kiva lehden ja saisin itse päättää sopivan,mut nyt en tiedä yhtään minkä tilaisin? poikia kaksi ja 5vuotias on kummipoikani,mutta olisko sellaista lehteä jota voi katsella 3-5vuotiaat? ihan sama paljonko maksaisi... ei hevos lehtejä..

Leppis jää pian jo isommalta lukematta tai selaamatta, ehkä vähän liian lapsellinen. Tom ja Jerry tykätty ton ikäsillä pojilla, mutta onkohan vanhempien mielestä liian raju.. Akkarin luulis myös kelpaavan. Tilaa muutamasta lehdestä näytenro ja kysele sitten kumpi miellyttäisi enemmän.

Moni nykyvanhempi kasvattaa lastaan vaan sellaisessa pumpulissa, että vanhat klassikot (esim. Tom ja Jerry) mielletään jo liian väkivaltaiseksi. Pitäisi olla vaan perhosia ja kukkasia ja opettavaisia tarinoita, viihdearvosta viis.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Osaako kummipoikasi lukea? Jos osaa, silloin ymmärrän hyvin esim. Akkarin tilaamisen. Tosin eivät ne illmaukset aukea lapselle ilman aikuisen apua, vaikka taidokkaasti onkin tehty. Sarjakuvia on vaan niin tosi tympeää lukea ääneen, joten vanhemmat eivät välttämättä kilju riemusta sarjakuvalehden tilaamisesta.

Tai tämä on tietty vain oma mielipiteeni. Itse en vaan jaksa lukea "Räks!Poks!" -kieltä lapsille.

Osaako kummipoikasi lukea? Jos osaa, silloin ymmärrän hyvin esim. Akkarin tilaamisen. Tosin eivät ne illmaukset aukea lapselle ilman aikuisen apua, vaikka taidokkaasti onkin tehty. Sarjakuvia on vaan niin tosi tympeää lukea ääneen, joten vanhemmat eivät välttämättä kilju riemusta sarjakuvalehden tilaamisesta.
Mieheni parhaita lapsuusmuistoja on se, että hän istui isänsä sylissä isän lukiessa hänelle Aku Ankkaa. Monet aikuisetkin lukevat mielellään Aku Ankkaa.

Yhteistyössä