Mikan faijan BMW -laulun sanoissa jotain mitä en ymmärrä. Selittäkää mulle,PLIIIS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjymmärrys kateissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjymmärrys kateissa

Vieras
Eiks tuos sanota,et Laurin äijällä on bemari vieläkin millä kaupunkiin pitäisi lähteä,mut kuitenkin puhutaan Mikan faijan BMW:stä ja siks Mika ajaa.

Lauri jälkeen vuosien
Soitti kysyäkseen
''Kerättäiskö jengi kasaan
Ei olla nähty pitkään aikaan

Ja niin istun uudelleen
Penkkiin vanhan BMW:n
Mika meistä hiljaisin
Lauri taas kovaäänisin
Rami kantakirjamaanikko
Minä joukon romantikko

Jos toi "äijällä on se vieläkin" värssyn "äijä" ei tarkotakaan "isä" (niinkun kieltämättä itsekin sen eka tulkitsisin), vaan iahn yksinkertasesti on yleisilmasu henkilölle, joka omistaa sen auton? Siis kyllä joskus puhutaan, että "äijä teki sitä ja tätä..." kun tarkotetaan ihan vaan jotain miespuolista henkilöä. Mun mies ja sen kaverit aina välillä innostuu äijitteleen toisiansa. Äijiä on vaan sellaset hyvät tyypit ja semmoset tietynhenkiset miehet.

Alkuperäinen kirjoittaja hjymmärrys kateissa;27278013:
No joo, tuo veljeys voisi sen selittää. Kertoohan Mika Laurin kuolemastakin lopussa.

Jep. Vastaus ihan artistin itse kertomana löytyy myös aika monesta haastattelusta, ja keskustelupalstoilta. :)

nimim. teininä tosifani... :D

Mä oon kotoisin Nummelasta eli samasta paikasta kuin Anssi Kela. Täällä äijä on kuka tahansa mies, sillain kaverillisesti sanottuna. "Mitäs äijä?" on ihan tavallinen kysymys kun törmätään vanhaan kaveriin jossain kadulla tai kaupassa.

Yhteistyössä