mikäköhän vaivaa?? =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Oon ollu viime aikoina aika väsyny...ei sillä et vauva (6kk) kauheesti valvottais yöllä, nukkuu melko hyvin..
On vaan aika surulline olo, en oikein jaksais, eikä kauheesti mikää innosta.. muistelen haikeudella niitä aikoja kun ei ollut vauvaa (ja arvatkaa tuleeko syyllinen olo) ;(
välillä tuntuu et oon niiiiiiin yksin, vaikka ihana mies joka välittää ja on kiinnostunu ja auttaa kotona ja vauvan kanssa.....

tää kaikki tuli ihan yhtäkkiä..iha parissa päivässä..oon ollu tosi hyväntuulinen ja jaksanu vauvan kanssa tätä ennen...

Oisko alkava synnytyksen jälkeinen masennus? Nuo tunteet on ihan normaaleja etenkin jos on esikoinen ja menevät ohi ajallaan kunhan pikku vauva aika alkaa helpottamaan. Viimeistään siinä vaiheessa kun lopettaa imetyksen tai lapsi lähtee konttamaan. Jos alkaa tuntua ylivoimaiselta niin sitten kannattaa kysellä neuvolasta josko pääsisit jonnekin juttelemaan.

no ei se elämä ohi ole vaikka lapsi onkin,ja on mullakin ollu samoja tunteita...joskus kaipais omaa aikaa,ehkä sun pitäs käydä lenkillä tai kahvilla ihan yksin,ja miettiä tai olla miettimättä asioita jota haluat,joskus jo pelkkä hetki yksin vaikka lempi kahvilassa piristää kummasti..:) eka vuos on varmasti vaikein..mutta kyllä se siitä helpottaa lapsi kasvaa..ja touhua tulee enemmän,silloin ei enää kerkee murehtia vapaudesta luopumista..:)