Mikäköhän totuus on tuossa Maddy jutussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Ja selviääköhän se oikeesti ikinä. :/

Nää jutut muuttuu ja muuttuu, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun niitä lukee.

Voiko olla et vanhemmat oikeasti puhuu noin paljon kakkaa, vai keksiikö ne tutkijat kokoajan uusia juttuja kun ei muuten pääse eteenpäin.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1443690

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Minäpä mieltä että jotain tekemistä vanhemmilla tuon asian kanssa on.

Kyllä mäkin kallistun tälle puolelle enemmän..
Olin jo heti alkuun sitä mieltä, ja mitä enemmän näitä juttuja lukee, sitä enemmän vahvistuu epäilyt..

Niin vaikka he eivät suoraan lastaan olisivatkaan surmanneet, niin vähintäänkin epäsuorasti ovat syyllisiä, koska jättivät lapsensa yksin hotellihuoneeseen ja lähtivät itse illan viettoon.

Jutussa on niin paljon aukkoja ja epäselviä kohtia, että enpä ihmettelisi vaikka ei koskaan selviäisi. Näitä lasten katoamisiahan tapahtuu ihan hirveästi ympäri maailman ja valitettavan usein ne jäävät selvittämättä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja enga:

No onhan niillä kun kerran jätti lapset yksin huoneeseen :whistle:

No ihan pikkiriikkisen enemmänkin kuin vain tuo.

minua epäilyttää tää niiden yksi ystävä joka oli katsomassa sairasta lastaan hetkeä ennen katoamista, oli pyytänyt puhtaat lakanat koska lapsi oli oksennellut ja hotellista sanotaan ettei kukaan niitä pyytänyt sinä iltana

No onhan niillä kun kerran jätti lapset yksin huoneeseen :whistle:

No ihan pikkiriikkisen enemmänkin kuin vain tuo.

minua epäilyttää tää niiden yksi ystävä joka oli katsomassa sairasta lastaan hetkeä ennen katoamista, oli pyytänyt puhtaat lakanat koska lapsi oli oksennellut ja hotellista sanotaan ettei kukaan niitä pyytänyt sinä iltana

Samanlainen fiilis tulee tästä kuin siitä vuosia taakse tapahtuneesta pikkutytön surmasta(joku lapsimissi jenkeissä) jonka vanhemmat löysi huoneestaan surmattuna ja olivat kotona koko perhe kuitenkin.

Yhteistyössä