Mikäköhän kiinnostuksen lopahdus nyt tuli (treffi-ilmo)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dumle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dumle"

Vieras
Pistin ihan kokeilun vuoksi viimevuoden lopulla ilmotuksen ja eka aattelin et kukaan ei laita mitään viestiä kunnes sit rupes tulee mut nyt ihan viimese kuukauden aikana on viestien tulo lähes kokonaan loppunut. Itse toki olen muutamille laittanu viestiä mut sit on joko välimatkaa ollut liikaa tai puolin ja toisin todettu et ei kannata jatkaa. Mut nyt on tyrehtynyt kokonaan viestien tulo,missä vika?! Ja tosiaan olen saanut pelkkää positiivista palautetta profiilistani eikä mitään seksivonkuja ole tullut joita en siis todellakaan edes kaipaa.

[QUOTE="vieras";26490864]Sun ilmo rupee oleen jo niin vanha että sussa on jotain vikaa jos et puoleen vuoteen ole saanut sopivia treffejä aikaiseksi.

Uusi siis ilmoituksesi[/QUOTE]

Mussa ei ole mitään vikaa,että silleen. Ja olen käynyt ulkona ja tyypit on ollut musta kyl kiinnostuneita mut mä en ole syttynyt niihin. Mikään nirso en kuitenkaan ole mutta elämä on kolhinut sen verran et ihan ketä tahansa en kelpuuta. Ja olen lisännyt ja poistanut juttuja ilmotuksestani.
Onhan siellä monella ollut ilmotukset jo vuosia,itse en kyllä rupee vuositolkulla siellä olemaan.

Yhteistyössä