Mikähän vialla? unohdin ottaa pillerin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No sitten on:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yleensä:
jos pakkauksessa sanotaan ettei toisella viikolla tartte kumia lisänä niin yleensä sillon ei pitäs olla sen isompaa mahistakaan sitten...

niin luulis. mut ei vaan näy menkkoja..

Mä vaan edelleen ihmettelen, että miten voi olla pakkauksessa tuollaiset ohjeet, jotka eivät kuitenkaan ns. riitä. Toivottavasti et nyt ole raskaana, mut senkin mahdollisuus on.

Siis jos pakkauksessa sanotaan ettei tartte lisäehkäsyä niin kyllä ne riittää sitten! Ei ne voi niihin semmosia kehotuksia laittaa jotka ei pätiskään

Asia erikseen ne naiset jotka tulee raskaaksi pillereistä huolimatta.

Mutta kun lääkelaitokset sivut sanoo tuosta valmisteesta, että kaikissa yli 12 tunnin unohtamistapauksessa 7 päivää lisäehkäisyä!

todella outoa :O

Ap:n kannattas huomauttaa asiasta apteekissa että puutteliset selosteet!

nää on muuten niistä femoden pillereistä jotku vähän halvemmat mut kuiteski samoja.

mut kuinka ihmees voi olla mahdollista et ohjeet puutteelliset????????

Sun pilleri on varmaan eri maahantuojan vaan siks erilainen paketti ja halvempi.

Lueppa vielä tarkkaan että eikö siellä tosiaan sanota siitä kumista ja kato kans sieltä lääkekeskuksen sivuilta mistä joku harmaan oli kans kattonu...

Jos se seloste on puuttellinen niin ota ihmeessä yhteys apteekkiin jotta pistävät asiaa eteenpäin...
Voi moni muuki sitten olla kusessa

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mulla jäi pillereitä syödessä muistaakseeni 3kertaa menkat tulematta 5vuoden aikana vaik en raskaana ollutkaan. Joten älä panikoi vielä... tee se testi eka =)

kuin tuo on mahdollista??? onko tutkittu mis vika?

Mullaki kerran jäi välistä.Niin voi vaan käydä...
Ei sillon mitään vikaa ole.

Eihän joillaki tule ollenkaan menkkoja pillereitten kans

Kyllähän se tyhjennysvuoto kuuluisi tauon aikana tulla.

totta

Niin se kuuluis mut joillaki ei vaan tuu

se ei oo sit enää normaalia. ap:llä ollut auína säännölliset menkat

Alkuperäinen kirjoittaja No sitten on:
Alkuperäinen kirjoittaja Yleensä:
jos pakkauksessa sanotaan ettei toisella viikolla tartte kumia lisänä niin yleensä sillon ei pitäs olla sen isompaa mahistakaan sitten...

niin luulis. mut ei vaan näy menkkoja..

Mä vaan edelleen ihmettelen, että miten voi olla pakkauksessa tuollaiset ohjeet, jotka eivät kuitenkaan ns. riitä. Toivottavasti et nyt ole raskaana, mut senkin mahdollisuus on.

Siis jos pakkauksessa sanotaan ettei tartte lisäehkäsyä niin kyllä ne riittää sitten! Ei ne voi niihin semmosia kehotuksia laittaa jotka ei pätiskään

Asia erikseen ne naiset jotka tulee raskaaksi pillereistä huolimatta.

Mutta kun lääkelaitokset sivut sanoo tuosta valmisteesta, että kaikissa yli 12 tunnin unohtamistapauksessa 7 päivää lisäehkäisyä!

todella outoa :O

Ap:n kannattas huomauttaa asiasta apteekissa että puutteliset selosteet!

nää on muuten niistä femoden pillereistä jotku vähän halvemmat mut kuiteski samoja.

mut kuinka ihmees voi olla mahdollista et ohjeet puutteelliset????????

Sun pilleri on varmaan eri maahantuojan vaan siks erilainen paketti ja halvempi.

Lueppa vielä tarkkaan että eikö siellä tosiaan sanota siitä kumista ja kato kans sieltä lääkekeskuksen sivuilta mistä joku harmaan oli kans kattonu...

Jos se seloste on puuttellinen niin ota ihmeessä yhteys apteekkiin jotta pistävät asiaa eteenpäin...
Voi moni muuki sitten olla kusessa

ei ole :(
täytyy ottaa todellakin yhteys apteekkiin.

oisko linkkiä niille lääkesivuille?

Nyt pitää tunnustaa, et olinkin katsonut jotenkin väärin. Oon kyllä varma, et jossain sivulla oli toisin, mut nyt kun katsoin tarkasti lääkelaitoksen sivuilta, niin toisella viikolla olikin noin, et jos on säännöllisesti 7 päivänä aikaisemmin pillerin ottanut, ei lisäehkäisyä tarvita. Nyt vaan mietin, et missä oli, et joka tapauksessa se lisäehkäisy.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mulla jäi pillereitä syödessä muistaakseeni 3kertaa menkat tulematta 5vuoden aikana vaik en raskaana ollutkaan. Joten älä panikoi vielä... tee se testi eka =)

kuin tuo on mahdollista??? onko tutkittu mis vika?

Mullaki kerran jäi välistä.Niin voi vaan käydä...
Ei sillon mitään vikaa ole.

Eihän joillaki tule ollenkaan menkkoja pillereitten kans

Kyllähän se tyhjennysvuoto kuuluisi tauon aikana tulla.

totta

Niin se kuuluis mut joillaki ei vaan tuu

se ei oo sit enää normaalia. ap:llä ollut auína säännölliset menkat

Tässä ei puhuttakaan ap:sta vaan siitä että joillaki ei vaan tuu

Nyt pitää tunnustaa, et olinkin katsonut jotenkin väärin. Oon kyllä varma, et jossain sivulla oli toisin, mut nyt kun katsoin tarkasti lääkelaitoksen sivuilta, niin toisella viikolla olikin noin, et jos on säännöllisesti 7 päivänä aikaisemmin pillerin ottanut, ei lisäehkäisyä tarvita. Nyt vaan mietin, et missä oli, et joka tapauksessa se lisäehkäisy.

mt voiks teho silti hävitä??

Kyllä tuolla ylempänä silti sanotaan, että jos väliä on yli 12 tuntia, voi ehkäisyteho olla heikentynyt.

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/39339.shtml

Kyllä tuolla ylempänä silti sanotaan, että jos väliä on yli 12 tuntia, voi ehkäisyteho olla heikentynyt.

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/39339.shtml

kiitos

"Viikko 2

Viimeinen unohtunut tabletti otetaan heti muistettaessa, vaikka tällöin olisikin otettava kaksi tablettia samalla kertaa. Seuraavat tabletit otetaan tavanomaiseen aikaan. Jos tabletteja on otettu säännöllisesti ohjeen mukaan 7 päivän ajan ennen ensimmäistä unohtunutta tablettia, lisäehkäisyä ei tarvita. Jos tabletteja ei ole otettu ohjeiden mukaan tai jos käyttäjä on unohtanut useampia tabletteja, häntä on neuvottava käyttämään lisäehkäisyä seuraavien 7 päivän ajan."

Selvästihän tuossa sanotaan että jos on toisella viikolla unohtanut pillerin, ja ottanut kaksi kerralla, ei lisäehkäisyä tarvita. Siis jos on 7 päivän ajan ennen unohdusta ottanut tabletin.

jos yli 12t niin on

mulla käynyt samallalailla, kuukautisia ei näkynyt sitten pillereiden loputtua. mutta normaalisti aloitin taas ottamaan.,..kyl se siitä tasaantuu :) ja en ollut raskaana.

mulla käynyt samallalailla, kuukautisia ei näkynyt sitten pillereiden loputtua. mutta normaalisti aloitin taas ottamaan.,..kyl se siitä tasaantuu :) ja en ollut raskaana.

pelottaa vain. koska raskautuiseeni riittää likaisetkalsarit..

Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Eli nyt kolmas laatta menossa, onko kuinka monta pilleriä jälellä?
Ku jos tosi alussa on se laattaa niin tuskin apteekin omalla näkys...

Aconin early detection näyttää varmasti jos olisit, tosi herkkä ku on

eikun maananataina otin viimesen pilsun. ja menkkoja edelleen odottelen. yleensä alkaa kyllä jo saman päivänä. ja tuo ruskea tiputtelu, mitä se on?
ja nyt ei edes ole sellainen olo kuin yleensä et kohta vuoto alkaa..

Alkaa jo samana päivänä? Eikö ne olisi silloin alkanut myös silloin kun sen yhden unohdit? Mulla kestää 3-4 päivää vika pilleristä ennen kuin vuoto alkaa

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Eli nyt kolmas laatta menossa, onko kuinka monta pilleriä jälellä?
Ku jos tosi alussa on se laattaa niin tuskin apteekin omalla näkys...

Aconin early detection näyttää varmasti jos olisit, tosi herkkä ku on

eikun maananataina otin viimesen pilsun. ja menkkoja edelleen odottelen. yleensä alkaa kyllä jo saman päivänä. ja tuo ruskea tiputtelu, mitä se on?
ja nyt ei edes ole sellainen olo kuin yleensä et kohta vuoto alkaa..

Alkaa jo samana päivänä? Eikö ne olisi silloin alkanut myös silloin kun sen yhden unohdit? Mulla kestää 3-4 päivää vika pilleristä ennen kuin vuoto alkaa

no ei vaan alkanut. alkaa joko samana iltana (otan pilsun aamulla) tai seuraavana päivänä. eli pian.
ruskeaa tiputtelua tullut siitä lähtien kun pilsun unohdin.

no ei vaan alkanut. alkaa joko samana iltana (otan pilsun aamulla) tai seuraavana päivänä. eli pian.
ruskeaa tiputtelua tullut siitä lähtien kun pilsun unohdin.

Omituista, että alkaa vuoto jo samana iltana...eihän siinä voi sitten pillereiden kanssa menkkojakaan tuollaisessa tapauksessa siirtää?

Joko muuten olet testannut?

Yhteistyössä