mikähän tuota exää vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on ollu suhde exän kanssa, vaikka se seurustelee jo uuden kanssa. Sovittiin että jatketaan suhdetta, jos kertoo naisystävälleen ja samalla sit ilmotti ettei halua nähdäkään mua ja haluaa mut kokonaan pois elämästään. Nyt mä sanoin, että pitäs sulkee yhteiset tilit ja kaikki muukin mikä on molempien nimissä, niin nyt taas kyselee että millon meen käymään tai voiko tulla käymään mun luona. Ite on koko ajan "siivoomassa" mua pois omasta elämästään, mutta sit ku mä teen samoin, niin haluaakin nähdä ja muutenkin mun elämä alkaa kiinnostaa

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Se pelaa sua, ja sä annat pelata. Pistä piste koko touhulle ja sano lopullinen heippa.

Näin juuri. Se haluaa mennä omilla ehdoillaan ja panna sekä sua että tyttöystäväänsä ("kuka on kingi...!!"). Ja sä annat tosiaan sen pelata pelejään. JSSP!

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Se pelaa sua, ja sä annat pelata. Pistä piste koko touhulle ja sano lopullinen heippa.

Peesaan sua.

Ilmeisesti tässä on nyt kyseessä sellainen kermat päältä -tyylinen äijä. Eli se haluaa pitää sut, tai sen mikä teidän suhteessa oli hauskaa ja kivaa ja lisäksi pitää sit viel toista muijaa.

Kaikkee ei voi elämältä saada, aika tiputtaa ukko pilvilinnoista ja sanoo sille tosissaan se lopullinen heippa.

Niin sen verran vielä että haiskahtaa sellaselle tää homma et sillon ku se on sanonu sulle että ei halua olla sun kans tekemisissä, ni se toinen muija on uhannu jättää sen jos sä oot viel sen kans tekemisissä. Noh, loppupeleissä tää muija onki sitten jättäny sen sun "exän" ja nyt on äijällä paniikki et jää kokonaan ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Yhteiset tilit? OMG.

Siis kenellä on exän kanssa yhteiset rahat?? OMG tosiaan.

siis se on lainan hoitotili ja siellä ei oo koskaan ollu muuta ku se mikä on lainan maksuun tarvittu. Ja ei oo vaan tullu sulettuun sitä tiliä ja nyt sen tekisin

Yhteistyössä