Mikähän tulehdus mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäh

Vieras
siis järkky kutina ulkosynnyttymissä,alavatsa lievästi arkana,valkovuotoa on(eile tuli iha paksua ja tosi tummaa=/)mut ei enää sittemmin tullu!
Lisäksi on jotain ihme välivuotoa(?)menkat siis loppu reilu 2viikkoo sitten ja toissapäivänä taas alko tulla runsaasti verta,vieläkin tulee!eihän tämä sit vaa liity tulehdukseen?
"pärjäänkö"viel tämän päivän kun vasta huomenna pääsen näytteet ym.antamaan?et ei yhdes päiväs viel henkeä vie?=D

niinku on ongelma tuon tänään menon kaa ku meil ei tääl päivystystä oo ja ei kyl kyytiäkään ku mies mettällä ja mä muksun kaa=/huomen aamul vast pääsisin kokeisiin

Mikset soittaisi lähimpään päivystävään yksikköön, kuvailisit oireesi niin luultavasti sieltä osattaisiin sanoa, kuinka kiireellisesti sinun pitäisi hoitoon tulla. Olen itse tehnyt josku samalla tavalla, kun meiltä lähimpään viikonloppuna päivystävään tk:hon matkaa 120 km. Jos on sanottu, että voin odottaa seuraavaan päivään mikäli kipujeni kanssa pärjään olen niin tehnyt.

soittelin päivystykseen nii sano et jos ei kovin kovat kivut oo ja tuntuu et huomiseen vaan tunnun pärjäävän ni ei tartte välttämättä tulla,tietenkin sitte jos pahenee ni menen=)et oottelen nyt huomisaamuun jos ei tänään vaa pahene,tuli vaa mieleen et eihän hiivatulehduksee kuulu vatsakivut,vai onko näin?epäili se hoitaja joko sitä tai kohtutulehdusta..no huomen selviää viim.!

Yhteistyössä