Mikähän tauti mulla on?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt

Vieras
Nyt pelottaa. Mulla on ollut pari kuukautta outoja oireita: Hirveitä päänsärkyjä, joihin ei tehoa lääkkeet, välillä en pysty kirjoittamaan vaan kirjaimet menevät sekaisin kun yritän lähettää tekstaria, unohtelen sanoja ja asioita, minua huimaa.

Mulla on 3kk vanha vauva ja kaksi isompaa lasta joiden kanssa olen kotona. Nämä oireet pelottavat, miten pärjään lasten kanssa. Olen myös todella itkuinen, joka ei ole yhtään tapaistani. Tänäänkin lähdin itkien lääkäristä kotiin, kun keskimmäisellä on korvatulehdus ja nuorimmainen itki koko kaksi tuntia terveyskeskuksessa.

Pitäisikö varata aika lääkäriin? Voiko mulla olla vaikka joku aivokasvain?! Onko kellään ollut tälläistä?

Lisäksi se, että pelkäät jotain "tautia", aiheuttaa todella paljon muita fyysisiä oireita. Siinä menee helposti mukaan semmoiseen noidankehään.
Mutta menepä lekurille, niin saat mielellesi rauhan, kun syy ja hoito löytyy.

Meillä myös 3kk ikäinen vauva ja kaksi vanhempaa lasta. Mulla kävi kans vkloppuna niin että mua alkoi ihan yhtäkkiä huimaamaan ja oisin kaatunut jos en olis mistään kiinni saanut! ja päätä särkee usein. mä luulen että johtuu ihan siitä että on väsynyt kun päivän juoksee edes takas ja yrittää hoitaa kotihommia ja lapsia jne. Mutta toki voi hb olla alhaalla, voi johtua siitäkin.

Yhteistyössä